Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Jeg ser støtt og stadig folk som knotter på mobilen sin for så å spise eller lage mat. Synes det er så uhygienisk og unødvendig Anonymous poster hash: 58ca2...c58
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Jeg ser støtt og stadig folk som knotter på mobilen sin for så å spise eller lage mat. Synes det er så uhygienisk og unødvendig Anonymous poster hash: 58ca2...c58 Poenget var at de ikke vasker hendene før spising eller matlaging Anonymous poster hash: 58ca2...c58
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Ekkelt og ekkelt. Kanskje ikke veldig hygienisk, men jeg synes en del folk har blitt litt hysteriske. Man har vel godt av litt bakterier. Trenger ikke å drikke antibac liksom. Anonymous poster hash: cc473...696
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 På mobilen din sitter jo uansett mest dine egne bakterier, da. Jeg vasker alltid hendene før jeg spiser, men syns ikke det du beskriver er så ekkelt. Men å f eks berøre et gelender eller dørhåndtak på offentlig sted, og så sette seg og spise, det får jeg frysninger av!! Anonymous poster hash: aba57...1ef
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 På mobilen din sitter jo uansett mest dine egne bakterier, da. Jeg vasker alltid hendene før jeg spiser, men syns ikke det du beskriver er så ekkelt. Men å f eks berøre et gelender eller dørhåndtak på offentlig sted, og så sette seg og spise, det får jeg frysninger av!! Anonymous poster hash: aba57...1ef Fingrene er jo det stedet med mest bakterier, for du berører med fingrene "overalt". Eks min mobil ligger på gulvet på treningssenter mens jeg trener, den ligger på vaktrommet på jobb osv. Tenk alle bakteriene. HI Anonymous poster hash: 58ca2...c58
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Utrolig ekkelt. Her sprites telefonen daglig. Anonymous poster hash: e9739...453
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Fingrene er jo det stedet med mest bakterier, for du berører med fingrene "overalt". Eks min mobil ligger på gulvet på treningssenter mens jeg trener, den ligger på vaktrommet på jobb osv. Tenk alle bakteriene. HI Anonymous poster hash: 58ca2...c58 Fingrene er jo det stedet på kroppen jeg vasker oftest, da. Anonymous poster hash: aba57...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå