Gå til innhold

2-åring tar leker fra andre. Hvor unormalt er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nesten litt lei meg etter at jeg har fått vite hver dag at sønnen min tar leker fra andre barn i barnehagen. Han har gjort dette to måneders tid (som jeg vet om..)

Er dette så uvanlig? Det er ofte det eneste de forteller meg...så føler jeg at jeg må grave om hvordan han har hatt det utenom stjeling av leker.

Bekymrer meg om han er sosialt umoden? Ser ikke noe av dette hjemme...men han er enebarn.

Anonymous poster hash: 1d18b...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud.

Hvilken toåring gjør IKKE det?

Trodde du de ble født fiks ferdige...?

Anonymous poster hash: f3a99...107

Skrevet

Helt normalt! Og unødvendig av bhg å fortelle det hver dag.

Skrevet

Jeg er nesten litt lei meg etter at jeg har fått vite hver dag at sønnen min tar leker fra andre barn i barnehagen. Han har gjort dette to måneders tid (som jeg vet om..)

Er dette så uvanlig? Det er ofte det eneste de forteller meg...så føler jeg at jeg må grave om hvordan han har hatt det utenom stjeling av leker.

Bekymrer meg om han er sosialt umoden? Ser ikke noe av dette hjemme...men han er enebarn.

Anonymous poster hash: 1d18b...913

Det er fullstendig normalt. Det som ikke er normalt er at de ansatte ikke har noe annet å fortelle deg, at de må si det hver eneste dag. Gjør alle de ansatte dette, eller er det bare enkelte? Ikke alle ansatte egner seg i barnehage desverre. Ta det opp med pedleder, for det er ikke nødvendig at informere om dette hver eneste dag. 

Hilsen pedleder på småbarnsavdeling

Anonymous poster hash: be928...1be

Skrevet

Det er helt normalt at en to-åring tar leker fra andre. Ikke greit at det er alt du hører fra barnehagedagen. Vi hadde en periode der vi bare fikk høre om negative ting fra dagen. Sa til slutt fra at jeg var redd han hadde det bra i bhg ut fra det de fortalte. Barnet var stort sett fornøyd og i lek ved henting.. Etter den praten endret tilbakemeldingene seg veldig og vi fikk høre om det positive også. Si fra!

Anonymous poster hash: 5a486...11f

Skrevet

Helt normalt. Skjønner ikke hvorfor du får tilbakemelding om dette??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...