Gå til innhold

Bloggen Villa Paprika.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en gammel episode av Unge Mødre for litt siden, og tenkte jeg skulle se i bloggen henne hvordan hun har det nå.

 

😟 Hva har skjedd med henne? Med interiøret, og alt? Hun ser så trist og ustelt ut, og jeg kjente ikke igjen noe. Og jeg likte bloggen litt før.

 

Er det noen som kan gi en oppdatering?

 

Anonymous poster hash: f38be...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en gammel episode av Unge Mødre for litt siden, og tenkte jeg skulle se i bloggen henne hvordan hun har det nå.

 

😟 Hva har skjedd med henne? Med interiøret, og alt? Hun ser så trist og ustelt ut, og jeg kjente ikke igjen noe. Og jeg likte bloggen litt før.

 

Er det noen som kan gi en oppdatering?

 

Anonymous poster hash: f38be...42c

Vil du vite eller vil du bare ha videre diskusjon rundt hun ?

 

Anonymous poster hash: 1ee0d...8fd

Skrevet

Vil du vite eller vil du bare ha videre diskusjon rundt hun ?

 

Anonymous poster hash: 1ee0d...8fd

*henne*.

 

Anonymous poster hash: b9ccd...4b5

Skrevet

*henne*.

 

Anonymous poster hash: b9ccd...4b5

Nei, det er hun det vil være debatt rundt. Altså, hun.

 

Anonymous poster hash: 55729...ada

Skrevet

Hæ? Er det noe hemmelighet?! 🤔

 

Jeg bare lurer på hva som skjer med henne uten at jeg må bl.a to år tilbake i bloggen?!

 

Anonymous poster hash: f38be...42c

Skrevet

 

Nei, det er hun det vil være debatt rundt. Altså, hun.

 

Anonymous poster hash: 55729...ada

Nei, "henne" er faktisk riktig her.

 

Men til spørsmålet ditt; bare å søke på henne her inne, så får du svaret. Hun diskuteres opp og i mente her inne... 😉

 

 

 

Anonymous poster hash: d8f9a...3b8

Skrevet

Nei, "henne" er faktisk riktig her.

 

Men til spørsmålet ditt; bare å søke på henne her inne, så får du svaret. Hun diskuteres opp og i mente her inne...

 

Anonymous poster hash: d8f9a...3b8

Men i så fall skrev du selv feil :P

"Henne diskuteres opp..."

 

Anonymous poster hash: 55729...ada

Skrevet

Det verste er matinnleggene hennes, hun eier ikke sans for mat, hverken smak eller estetikk.



Anonymous poster hash: 137d7...4f7
Skrevet

 

 

 

 

Men i så fall skrev du selv feil :P

"Henne diskuteres opp..."

 

Anonymous poster hash: 55729...ada

Lese seg opp på subjektsform og objektsform kanskje...?

 

Anonymous poster hash: d7ee6...671

Skrevet

 

Men i så fall skrev du selv feil :P

"Henne diskuteres opp..."

 

Anonymous poster hash: 55729...ada

Neeei.her var det riktig med hun 😆

 

 

 

Anonymous poster hash: 35b80...981

Skrevet

 

Men i så fall skrev du selv feil :P

"Henne diskuteres opp..."

 

Anonymous poster hash: 55729...ada

Du tuller ikke sant?? 😂😂

Haha...

 

 

Anonymous poster hash: d8f9a...3b8

Skrevet

 

Nei, det er hun det vil være debatt rundt. Altså, hun.

 

Anonymous poster hash: 55729...ada

 

 

 

Nei, henne. Subjekt og objekt. Subjektsform og objektsform. 

 

Anonymous poster hash: f48bf...c56

Skrevet

Hun har fått flere barn vel. Lettere å holde ting på stell når man ikke har så mye annet som opptar tiden. Jeg så bedre ut før jeg fikk barn jeg også.. huset var mer styla å gitt...



Anonymous poster hash: 9f6a6...fcb
Skrevet

*henne*.

 

Anonymous poster hash: b9ccd...4b5

Du må ha altfor lite å gjøre som retter alle innlegg her.

 

 

Anonymous poster hash: 1ee0d...8fd

Skrevet

 

Men i så fall skrev du selv feil :P

"Henne diskuteres opp..."

 

Anonymous poster hash: 55729...ada

Subjekt og objekt er fine greier. Sjekk det ut du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...