Gå til innhold

Sterke blødninger under mensen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som sliter med dette? Er kun snakk om 3 til 4 timer. I natt våknet jeg opp etter 3 timer og hadde blødd ut sengen. I ettertid har det nesten ikke kommet noe. En utfordring når jeg er på jobb feks. Vet jo aldri når det skjer.

Anonymous poster hash: 93bc6...8be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blør mengder i 2-3 dager...det bare renner og renner. Har løst det med å bruke grønn ob og nattbind samtidig, da har jeg en sjans til å rekke do før det går helt galt. Og på jobb 'låner' jeg tena.. jobber i helsevesnet. Stort sett så både kjenner jeg og ser på blodet(farge og konsistens) når jeg får de mengdeblødningene.. blodet blir mer flytende og mørkere.. da er det bare å helgardere seg for meg allefall.

Anonymous poster hash: a93f0...4be

Skrevet

Jeg har mensen i ca 5 dager. Etter ca 1 døgn som får jeg  2- 4 styrtblødninger i døgnet. Kjenner som regel når de kommer og da er det bare å komme seg til nærmeste toalett ellers så blør jeg gjennom. En styrtblødning kan gjerne vare litt også og har jeg først kommet meg på toalettet er det bare å bli sittende der til det roer seg. Jeg går alltid med nattbind, 2 stk når det står på som verst. problemet er at det hjelper ikke med flere bind for bindene rekker ikke å rekke opp alt blodet når det kommer så mye på en gang.   Om jeg ikke spiser jern tømmer jeg jernlagrene mine.

Har fått påvist muskelknuter (i en annen sammenheng) som forklarer mye av dette.

Anonymous poster hash: a47e5...d08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...