Gå til innhold

Hvis gravidtesten er positiv nå, ville dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

delt det med søsken på 12 år?

Hun har bursdag på lørdag. Jeg har kjøpt en genser med teksten storesøster på.

Tenker at det ville vært den ultimate gaven til ei som har ønsket seg søsken i så mange år, men samtidig redd for om det skal gå galt:(

OG det er ikke sikkert jeg er gravid heller, så hypotetisk dette, men mensen er ventet på fredag, og vet vi traff på EL.

Hva ville dere gjort?

Tenk for en bursdagsgave, men så leit om det ikke skulle gå:(

Anonymous poster hash: 05b68...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Jeg ble tante som 11åring, og gledet meg noe helt enormt. Jeg fortalte hele skolen nyheten dagen etter... jeg hadde blitt knust om det gikk galt.

Sjansen for at det går galt er for stor. Jeg ville ventet en god del uker.

Anonymous poster hash: e3529...c87

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Herregud

Anonymous poster hash: 73e2d...9d6

Skrevet

delt det med søsken på 12 år?

Hun har bursdag på lørdag. Jeg har kjøpt en genser med teksten storesøster på.

Tenker at det ville vært den ultimate gaven til ei som har ønsket seg søsken i så mange år, men samtidig redd for om det skal gå galt:(

OG det er ikke sikkert jeg er gravid heller, så hypotetisk dette, men mensen er ventet på fredag, og vet vi traff på EL.

Hva ville dere gjort?

Tenk for en bursdagsgave, men så leit om det ikke skulle gå:(

Du får finne ut om du er gravid først 🙄

Anonymous poster hash: 3c556...6ef

Skrevet

Under ingen omstendigheter!!! Spar den til senere. Fortalte barna mine også 12 år at de skulle få lillesøster/ bror. Da var jeg 11 uker på vei. En uke senere på tidlig ultralyd viste det seg at fosteret hadde vert død siden uke 9... denne gangen ventet vi og jeg sa hele tiden at det kan hende det ikke går bra, det kan hende den også dør som den forrige men etter to tidlig ultralyder sa jeg til de at nå ser det ut som det kommer til å gå bra :)

Anonymous poster hash: 99e1e...b8c

Skrevet

Nei, ville ikke sagt noe før 12-15 uker.

Vi fortalte etter tidlig ul uke 13 , ville vite at det var liv og at alt stod greit til først.

Skrevet

Definitivt ikke.

Anonymous poster hash: 211b1...a03

Skrevet

Da jeg var prøver for 6 år siden fikk jeg ofte positive tester rundt IKM men endte likevel opp med å få mensen noen dager senere

Anonymous poster hash: aafa0...e90

Skrevet

Hadde aldri vurdert det om det ikke var for at hun hadde bursdag. Jeg tenker også som dere her, men jeg kommer til å slite med og ikke fortelle henne det.

Ble bare litt revet med her. Men det er nok best å vente OM jeg er gravid! Skal teste i morgen, så jeg får dele det her "inne" istedet.

Skrevet

Hjelpe meg

Neeeeeei!

Anonymous poster hash: a47b8...b3a

Skrevet

Jeg ble gravid da mitt barn var 11 år. Fortalte det i uke 10 hvor jeg fikk dette svaret : " Ja det kom vel ikke akkurat som noe sjokk. Jeg har skjønt i flere uker at du er gravid". Jeg Googlet kvalm,oppkast,svimmel og slapp og fikk opp gravid".

Så hun skjønte tidlig hvorfor mamma lå rett ut i flere uker å kastet opp. Så kunne forsåvidt sagt det før. Hadde tenkt å vente mer enn 10 uker også men siden jeg var så dårlig var jeg redd hun skulle tro det var noe alvorlig. Ble jo ikke noe sommerferie til utlandet pga meg heller så greit å forklare hvorfor.

Anonymous poster hash: 937ae...738

Skrevet

Vent!

Anonymous poster hash: 1eab8...869
Skrevet

Ikke fortell det. Jeg fortalte det til eldste (16 år) i uke 8, fordi han skulle kunne fortå hvorfor jeg var så trøtt og sliten ol. Ga mannen beskjed om å IKKE fortelle det til jenta (11år). Uka etter hadde han likevel fortalt det til henne, og uka etter det mistet jeg. Hun ble kjempelei seg, i tillegg reiste mannen bort, så jeg hadde både hennes følelser og mine følelser å hanskes med alene denne uka. Mannen forstod det i etterkant da.

Har spurt jenta at om jeg blir gravid på nytt, om vi skal la vær å fortelle henne om det, til det er mer sikkert, og det ville hun.

Anonymous poster hash: 8094d...d26
Skrevet

Jeg ville nok ventet litt med å si det.

Skrevet

NEI!!!!!

Anonymous poster hash: 0b27b...b23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...