Gå til innhold

frekk venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne jeg ikke har hatt kontakt med de siste to årene skal komme innom en tur å ta en kaffe nå, nå sendte hun melding om jeg kunne lage mat til oss fordi hun er så sulten!?

Jeg har ikke noe mar hjemme fordi onsdager er handle dag her i huset.

hva sier jeg?

Anonymous poster hash: c96e5...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan be henne ta med mat til dere

Anonymous poster hash: 8e9bc...bb1

Skrevet

Ei venninne jeg ikke har hatt kontakt med de siste to årene skal komme innom en tur å ta en kaffe nå, nå sendte hun melding om jeg kunne lage mat til oss fordi hun er så sulten!?

Jeg har ikke noe mar hjemme fordi onsdager er handle dag her i huset.

hva sier jeg?

Anonymous poster hash: c96e5...3bd

"Har ikke noe inne annet enn knekkebrød, så da må du i så fall handle på veien!" Smilefjes, blunkefjes

Anonymous poster hash: 39cbc...c05

Skrevet

I min verden er ikke dette ei frekk venninne, får jeg besøk på denne tiden av dagen så ordner jeg alltid i stand et eller annet siden det er lunsjtider.

Har du ikke mat i hus så sier du som sant er at du ikke har fått handlet noe, men hun må gjerne stoppe på butikken og kjøpe noe. Jeg hadde betalt tilbake utlegget siden jeg er vertinnen.

Anonymous poster hash: f5004...412

Skrevet

Frekt ja.. men også meget spesielt å ikke by gjester på noe annet enn kaffe, i mitt hode. Uavhengig av forhold så har jeg alltid noe å by på. Om jeg ikke har, spesifiserer jeg dette på forhånd.

Anonymous poster hash: c5f47...121

Skrevet

Frekt ja.. men også meget spesielt å ikke by gjester på noe annet enn kaffe, i mitt hode. Uavhengig av forhold så har jeg alltid noe å by på. Om jeg ikke har, spesifiserer jeg dette på forhånd.

Korrigerer meg selv.. kanskje ikke frekt, men litt spesielt. Jeg ville ikke gjort det. Men tenker at det er nå en innafor-forespørsel, har noen i livet mitt som er mer frempå med sånt enn det jeg er. Ingen ting galt i det, egentlig veldig fint. Da vet man hvor man har folk, når de spør i stede for å forvente..

Skrevet

Det er DU som er spesiell

Anonymous poster hash: 3b2cc...74b

Skrevet (endret)

Ville bare bedt henne ta med mat.

Endret av Pobie
Skrevet

Jeg synes det er merkelig trekk ved norsk kultur å ikke tilby noe annet enn harsk kaffe når man får besøk. Så nei, venninnen din er overhode ikke frekk. Hun er sulten.

Anonymous poster hash: daa20...27a
Skrevet

Du har ikke 4 egg og litt brød? Lag en omelett? Regner med du hadde tenkt å by på noe til kaffen uansett?

Skrevet

Jeg synes det er merkelig trekk ved norsk kultur å ikke tilby noe annet enn harsk kaffe når man får besøk. Så nei, venninnen din er overhode ikke frekk. Hun er sulten.

Er ikke sikkert at HI visste om besøket på foran da!

Er sikker på at hun hadde tilbudt noe mer om visste om besøket.

Anonymous poster hash: cdf6a...04f

Skrevet

Frekk faktisk

Du et frekk som lager en tråd om det på Internett

Anonymous poster hash: f2eb4...18a

Skrevet

Er ikke sikkert at HI visste om besøket på foran da!

Er sikker på at hun hadde tilbudt noe mer om visste om besøket.

Anonymous poster hash: cdf6a...04f

Altså det er helt greit hvis man ikke rakk å handle, men å mene at det er frekt å forvente litt bevertning når man er på besøk, ER merkelig.

Skrevet

Harsk, faktisk? Hvor får man kjøpt det?

Kaffen hjemme hos meg er brent. Da harskner den ikke. Du bør prøve det!

Anonymous poster hash: 39cbc...c05

Skrevet

Jeg syns det er frekt!

Anonymous poster hash: 3fec7...54f

Skrevet

Tja, litt fempå kanskje, men absolutt innafor. Har du virkelig INGENTING spiselig i hus da? Kan du lage vafler, pannekaker, omelett, toast, har du noe i frysen? Mandler, oliven, kjeks?

Ellers får du svare som sant er at du dessverre ikke har fått handla og at hun må ta med det hun har lyst på.

Anonymous poster hash: aba43...807

Skrevet

går an og gi litt mat til gjester når man skal komme på besøk , her er du spesiell

Anonymous poster hash: 6d3ee...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...