Gå til innhold

Pisser på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg hoster.. hva hjelper? Ødelagt etter 2 barn? 

Anonymous poster hash: 88fe9...ec7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg hoster.. hva hjelper? Ødelagt etter 2 barn?

Knipekoner!

Anonymous poster hash: 6a257...c1c

Skrevet

I første omgang, knipeøvelser. Dersom dette vedvarer eller blir verre må du kontakte lege.

Anonymous poster hash: 05740...b97
Skrevet

Har knepet endel... men kan bli flinkere. Hvor ofte? Og hvor lenge må jeg gjøre det før jeg vet om det hjelper nok? Mtp å kontakte lege.

Skrevet

Du må knipe. Når det er sagt, så er det temmelig normalt med et par dråper under skikkelige hosterier for kvinner. Jeg hadde kikhoste som 16åring, og da kom det både tiss og oppkast under de verste hosteriene (som varte i mange minutter).

Så hvis det var noen dråper under en særdeles kraftig hosterie, ville jeg knepet og ikke tenkt noe over det.

Hvis du tisser jevnlig ved lite hoste, ville jeg tatt det mer alvorlig.

Anonymous poster hash: 792fd...5de

Skrevet

Du må knipe. Når det er sagt, så er det temmelig normalt med et par dråper under skikkelige hosterier for kvinner. Jeg hadde kikhoste som 16åring, og da kom det både tiss og oppkast under de verste hosteriene (som varte i mange minutter).

Så hvis det var noen dråper under en særdeles kraftig hosterie, ville jeg knepet og ikke tenkt noe over det.

Hvis du tisser jevnlig ved lite hoste, ville jeg tatt det mer alvorlig.

Anonymous poster hash: 792fd...5de

Det skal ikke mye til. Nyser jeg, pisser jeg nesten alltid på meg.. :( Det er ikke noen dråper, kanskje 1 teskje?

Skrevet

Hvor lenge siden fødsel, og hvor mye har du knepet? Gjør du det riktig? Google så finner du beskrivelser av hvordan det skal kjennes ut.

Fysioterapeuten jeg gikk til i svangerskapet sa at det bedte var å knipe og holde 6-8 sekunder, 20-30 ganger hver dag. Legg det inn som en rutine. Nå kniper jeg f.eks 20 ganger hver kveld mens jeg ammer og legger babyen.

Jeg har hørt at man bør prøve ett år med knipeøvelser (altså hver dag!) før det vurderes operasjon.

Anonymous poster hash: 546c6...86d

Skrevet

Hvor lenge siden fødsel, og hvor mye har du knepet? Gjør du det riktig? Google så finner du beskrivelser av hvordan det skal kjennes ut.

Fysioterapeuten jeg gikk til i svangerskapet sa at det bedte var å knipe og holde 6-8 sekunder, 20-30 ganger hver dag. Legg det inn som en rutine. Nå kniper jeg f.eks 20 ganger hver kveld mens jeg ammer og legger babyen.

Jeg har hørt at man bør prøve ett år med knipeøvelser (altså hver dag!) før det vurderes operasjon.

Anonymous poster hash: 546c6...86d

Ok :) er 15 mnd siden fødsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...