Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Jeg og typen til venninna mi rotet en gang på fest da de hadde gjort det slutt en periode. Jeg ble gravid men turte aldri fortelle han at det er han som er far Venninna mi er også fadder for barnet mitt. barnet er nå 3 år og har begynt å spørre etter hennes pappa, jeg viste det kom for en dag. Men nå sitter jeg i det.. alle tror det er en svenske som er pappan etter jeg var på en festival der rundt samme tiden jeg ble gravid. hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: 67c90...15e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Du tar deg en tur ut i sola og finner på noe annet enn å sitte på nett og lage dumme tråder. Anonymous poster hash: 14d8c...e6e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Jeg og typen til venninna mi rotet en gang på fest da de hadde gjort det slutt en periode. Jeg ble gravid men turte aldri fortelle han at det er han som er far Venninna mi er også fadder for barnet mitt. barnet er nå 3 år og har begynt å spørre etter hennes pappa, jeg viste det kom for en dag. Men nå sitter jeg i det.. alle tror det er en svenske som er pappan etter jeg var på en festival der rundt samme tiden jeg ble gravid. hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: 67c90...15e Nei, du får bare gjøre det du egentlig skulle og føre ham opp som far slik at vi skattebetalere slipper å betale fordi du ikke gidder å oppgi riktig far. Så får du ta resten etterpå. Ikke vår skyld at folk er dumme og ikke vet hva prevensjon er for noe. Anonymous poster hash: e031d...3cf
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Rota og ble gravid... Ikke hva de fleste legger i "rota". Og klart du må svare på 3-åringen når han spør. Som den gode mor du er. Dette var helt klart ikke en problemstilling du kunne forutsett. Anonymous poster hash: 81a9a...5f5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Rota og ble gravid... Ikke hva de fleste legger i "rota". Og klart du må svare på 3-åringen når han spør. Som den gode mor du er. Dette var helt klart ikke en problemstilling du kunne forutsett. Anonymous poster hash: 81a9a...5f5 Hihi! Morsomt! Nei, det kom nok rett ut av det blå, gitt! Anonymous poster hash: 58580...284
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Er de fortsatt sammen da? Fortell sannheten. Det er ingen annen utvei. Anonymous poster hash: de797...05c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Jeg og typen til venninna mi rotet en gang på fest da de hadde gjort det slutt en periode. Jeg ble gravid men turte aldri fortelle han at det er han som er far Venninna mi er også fadder for barnet mitt. barnet er nå 3 år og har begynt å spørre etter hennes pappa, jeg viste det kom for en dag. Men nå sitter jeg i det.. alle tror det er en svenske som er pappan etter jeg var på en festival der rundt samme tiden jeg ble gravid. hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: 67c90...15e Nei og nei og nei Stakkars deg. Anonymous poster hash: a9495...9a5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Og han hadde ingen mistanke om at han kunne være faren? Anonymous poster hash: 71aac...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå