Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Hva jobber dere med nå? Jeg føler det er på tide å ta noen nye grep i livet. Jeg er utdannet allmennlærer og har jobbet på barneskole i ti år. Har jobbet mest i småskolen. Fint om dere kan gi meg litt inspirasjon! Anonymous poster hash: afb6a...c53
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Hva er du god til, da? Jeg har høyere utdannelse i fremmedspråk og musikk, så nå driver jeg stadig mer med det i stedet. (Først utvidet jeg med språk, tok jobb i vgs. Senere tok jeg mer innen musikk, og jobber nå som utøvende musiker på frilansbasis.) Men det er jo ikke godt å vite hva som vil passe for deg. Anonymous poster hash: 120df...517
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Utvidet med oversetterstudium og jobber nå som oversetter. Anonymous poster hash: f4d0f...80f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Hva er du god til, da? Jeg har høyere utdannelse i fremmedspråk og musikk, så nå driver jeg stadig mer med det i stedet. (Først utvidet jeg med språk, tok jobb i vgs. Senere tok jeg mer innen musikk, og jobber nå som utøvende musiker på frilansbasis.) Men det er jo ikke godt å vite hva som vil passe for deg. Anonymous poster hash: 120df...517 Ja, hva er jeg god i? Føler ikke jeg er spesielt god i noe. Har 60 studiepoeng i engelsk og norsk. Føler likevel ikke at jeg er spesielt god i det. Kjekt å undervise i språk. Har litt erfaring fra norskundervisning av fremmedspråklige barn. Vurderer videreutdanning for å kunne undervise i voksenopplæringen. Tidligere hadde jeg veldig lyst til å bli logoped, men jeg vet ikke... Er det en kjekk jobb? Jeg er veldig glad i barnelitteratur og formidling av litteratur. Jeg er også glad i drama og skuespill. HI Anonymous poster hash: afb6a...c53
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Ja, hva er jeg god i? Føler ikke jeg er spesielt god i noe. Har 60 studiepoeng i engelsk og norsk. Føler likevel ikke at jeg er spesielt god i det. Kjekt å undervise i språk. Har litt erfaring fra norskundervisning av fremmedspråklige barn. Vurderer videreutdanning for å kunne undervise i voksenopplæringen. Tidligere hadde jeg veldig lyst til å bli logoped, men jeg vet ikke... Er det en kjekk jobb? Jeg er veldig glad i barnelitteratur og formidling av litteratur. Jeg er også glad i drama og skuespill. HI Anonymous poster hash: afb6a...c53 Hva med å ta Tospråklighet og gå den veien? Anonymous poster hash: f4d0f...80f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Utvidet med oversetterstudium og jobber nå som oversetter. Anonymous poster hash: f4d0f...80f Hvor mange studiepoeng er oversetterstudium? Hvilket språk oversetter du? HI Anonymous poster hash: afb6a...c53
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Hva med å ta Tospråklighet og gå den veien? Anonymous poster hash: f4d0f...80f Ja, vurderer det. HI Anonymous poster hash: afb6a...c53
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Hvor mange studiepoeng er oversetterstudium? Hvilket språk oversetter du? HI Anonymous poster hash: afb6a...c53 http://www.uia.no/studier/oversetting-og-interkulturell-kommunikasjon-engelsk Anonymous poster hash: f4d0f...80f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 Dytter HI Anonymous poster hash: afb6a...c53
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 Ja, hva er jeg god i? Føler ikke jeg er spesielt god i noe. Har 60 studiepoeng i engelsk og norsk. Føler likevel ikke at jeg er spesielt god i det. Kjekt å undervise i språk. Har litt erfaring fra norskundervisning av fremmedspråklige barn. Vurderer videreutdanning for å kunne undervise i voksenopplæringen. Tidligere hadde jeg veldig lyst til å bli logoped, men jeg vet ikke... Er det en kjekk jobb? Jeg er veldig glad i barnelitteratur og formidling av litteratur. Jeg er også glad i drama og skuespill. HI Anonymous poster hash: afb6a...c53 Logopedi tror jeg er interessant, ja. Mitt instrument er jo stemmen, og jeg gir også timer i sang/stemmebruk. Kunne godt ha vært logoped. Anonymous poster hash: 120df...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå