Gå til innhold

Lærer som har tatt videreutdanning, hva tok dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere med nå?

Jeg føler det er på tide å ta noen nye grep i livet. Jeg er utdannet allmennlærer og har jobbet på barneskole i ti år. Har jobbet mest i småskolen.

Fint om dere kan gi meg litt inspirasjon!

Anonymous poster hash: afb6a...c53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du god til, da?

Jeg har høyere utdannelse i fremmedspråk og musikk, så nå driver jeg stadig mer med det i stedet. (Først utvidet jeg med språk, tok jobb i vgs. Senere tok jeg mer innen musikk, og jobber nå som utøvende musiker på frilansbasis.)

Men det er jo ikke godt å vite hva som vil passe for deg.

Anonymous poster hash: 120df...517

Skrevet

Utvidet med oversetterstudium og jobber nå som oversetter.

Anonymous poster hash: f4d0f...80f
Skrevet

Hva er du god til, da?

Jeg har høyere utdannelse i fremmedspråk og musikk, så nå driver jeg stadig mer med det i stedet. (Først utvidet jeg med språk, tok jobb i vgs. Senere tok jeg mer innen musikk, og jobber nå som utøvende musiker på frilansbasis.)

Men det er jo ikke godt å vite hva som vil passe for deg.

Ja, hva er jeg god i? Føler ikke jeg er spesielt god i noe. Har 60 studiepoeng i engelsk og norsk. Føler likevel ikke at jeg er spesielt god i det. Kjekt å undervise i språk. Har litt erfaring fra norskundervisning av fremmedspråklige barn. Vurderer videreutdanning for å kunne undervise i voksenopplæringen. Tidligere hadde jeg veldig lyst til å bli logoped, men jeg vet ikke... Er det en kjekk jobb? Jeg er veldig glad i barnelitteratur og formidling av litteratur. Jeg er også glad i drama og skuespill.

HI

Skrevet

Ja, hva er jeg god i? Føler ikke jeg er spesielt god i noe. Har 60 studiepoeng i engelsk og norsk. Føler likevel ikke at jeg er spesielt god i det. Kjekt å undervise i språk. Har litt erfaring fra norskundervisning av fremmedspråklige barn. Vurderer videreutdanning for å kunne undervise i voksenopplæringen. Tidligere hadde jeg veldig lyst til å bli logoped, men jeg vet ikke... Er det en kjekk jobb? Jeg er veldig glad i barnelitteratur og formidling av litteratur. Jeg er også glad i drama og skuespill.

HI

Hva med å ta Tospråklighet og gå den veien?

Skrevet

Utvidet med oversetterstudium og jobber nå som oversetter.

Hvor mange studiepoeng er oversetterstudium? Hvilket språk oversetter du?

HI

Skrevet

Hva med å ta Tospråklighet og gå den veien?

Ja, vurderer det.

HI

Skrevet

Dytter

HI

Skrevet

HI

Logopedi tror jeg er interessant, ja. Mitt instrument er jo stemmen, og jeg gir også timer i sang/stemmebruk. Kunne godt ha vært logoped.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...