Gå til innhold

Samlivsterapi, hvordan er det å komme til og hvor dyrt er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener vi hadde hatt godt av samlivsterapi. Vi samarbeider fint om barna, gjør ting sammen som familie, er greie med hverandre og er ansvarlige voksne begge to. Men kjæresteforholdet vårt sliter og det har det gjort ganske lenge. Jeg holder han på avstand følelsesmessig og har mistet sexlysten. Dette tror jeg kommer av at jeg har følt meg for lite sett, verdsatt og elsket. Jeg har følt at mine behov for avlastning, omsorg og kjærlighet ikke er blitt møtt. Kanskje et klassisk tilfelle for småbarnsforeldre? Vi har to barn på tre og seks år. Han er en god mann, så jeg har tro på forholdet, men jeg føler vi trenger litt hjelp.

Hvordan er det best å gripe det an? Hva koster det? Er det mulig å gjøre det på ettermiddag/kveld/helg?

Anonymous poster hash: c1969...914
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er gratis hos familievernkontorene rundt om. Bor du ikke der det er kan du ringe det nærmeste

Anonymous poster hash: e3021...b89
Skrevet

Vi brukte faktisk den kommunale Psykiatritjenesten.

Anonymous poster hash: c04fb...f54

Skrevet

Vi brukte faktisk den kommunale Psykiatritjenesten.

Var det dyrt?

Fikk dere god hjelp?

HI

Skrevet

Dytter

Skrevet

Var det dyrt?

Fikk dere god hjelp?

HI

Gratis. Gode terapeuter. Men siden eksen min led av patologisk læringsresistens, endret han aldri på noe samme hvor mye jeg strakk meg i hans retning. Så vi er ikke sammen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...