Gå til innhold

Pilotfrue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt å jobbe med du og da..

Anonymous poster hash: cea4b...90f

😂 👏

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig st hun ble gravid. Kan ikke forestille meg hvor frustrerende det må være å ønske seg barn og ikke klare å bli gravid. Så dette var gode nyheter

Anonymous poster hash: d8a24...6e0

Skrevet

Jaja. Hyggelige nyheter. Men mange skjær i sjøen ennå. Tenk den nedturen hvis hun aborterer da. Når "hele@ Norge vet det. Kanskje hun blir voksen og slutter å være så utrolig selvopptatt og materialistisk.

Anonymous poster hash: 38200...1e3

Det blir nok ikke noen større nedtur om hun mister barnet når alle vet det eller når ingen vet det. Hun har tatt et valg om å være åpen på både oppturer og nedturer, og hun er veldig klar over at det er en mulighet for at hun mister barnet og da ønsker hun å dele det også. Å være selvopptatt og materalistiks er ingen forbrytelse, og det er betraktelig bedre å ha slike egenskaper enn de som føler de har rett til å kritisere alle som velger å gå ikke følge saueflokken.

Anonymous poster hash: e7faf...6ad

Skrevet

Her var det mange megger!!

Av alle ting å skrive en blogg om er dette noe av det bedre. Fy flate så godt det er å lese noe gjenkjennelig, og ikke bare "Shit jeg er gravid med far nummer tre, men jeg skal beholde, vi skal klare det, spiren og jeg".

Ufrivillig barnløshet og ivf er på mange måter tabubelagt, du skal iallefall ikke dele for mye av deg selv. Jeg syns hva hun gjør er flott!! Jeg delte ikke like mye (jeg blogger ikke heller), men "alle" visste at testen var positiv når keg var 4+1.

Og sorgen om man skulle abortere er til å håndtere sammenliknet med sorgen over å tro at du som kvinne ikke kan klare noe av det kroppen din et laget for.

Skrevet

Kan noen oppdatere meg, hvem er pilotfrue? Hvor kjenner vi henne fra? Hvem er piloten?

Anonymous poster hash: 882b1...563

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...