Gå til innhold

Hvor lang tid før ungene deres sovner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert:

Jeg syns jeg bruker mye tid på legging, i den forstand at de ikke sovner mange ganger før etter 1-2 timer. Snakker da om unger som er godt trøtte. Selvfølgelig, mange ganger sovner de nesten momentant...

Så hvor lang tid bruker ungene deres på å sovne fra de legger seg til de sover???

Anonymous poster hash: 82eef...8e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-10 minutter. Men eldste har ikke alltid vært sånn. Frem til han var ca 5 år kunne han bruke 5-10 timer på å sovne. Det var helt pyton

Anonymous poster hash: dfdc8...2f6

Skrevet

Når jeg la han 19.30 så kunne han gjerne bruke 2-3 timer på å sovne.

Når jeg begynte å legge han 20.00 i stedet så sovner han innen 10 minutter :D

Syns han legger seg litt sent med tanke på at han trenger mer søvn enn andre barn OG at han er veldig vanskelig å vekke om morgenen.

Men er ikke så mye å få gjort med det.

Anonymous poster hash: 2d716...750
Skrevet

Mine er på 6 og 3,5 år, og begge sovner veldig fort av. Da snakker vi innen 5 minutter. Når det er sagt så står begge to opp kl.06.30 hver morgen, for at vi skal rekke barnehagen og skolen. Og legger seg kl.19 hver kveld, bortsett fra helgene. Da kan vi strekker litt.

Anonymous poster hash: 93441...231

Skrevet

Min 3-åring er i seng rundt kl. 19-19.15 og så leser vi bok i 15-20 min. Han bruker alt fra 15 min til 1 time på å sovne. Går veldig bra i perioder, da sovner han raskt, mens det i andre perioder tar eeeevigheter. Han tuller heldigvis lite nå da, for det meste ligger han og prater veldig lenge før han finner roen. Våkner som regel 7-7.30.

Skrevet

4åring sovner mellom 5-15 minutter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...