Gå til innhold

Barn mellom 10 og 13


Anbefalte innlegg

Skrevet

5ae: er dette en personlig vendetta for deg? Hun kjenner sine barn best selv. Grensene er uansett satt av utviklerne av appene for å passe amerikanske regler for hva apper kan/ikke kan inneholde for gitte aldersgrupper. Det er ikke gitt at det er bedre å ha frislipp av hormonelle 13-åringer enn å få en lukket instagramkonto der du holder kontakt med besteforeldre og tante 100 mil unna som 11-åring. Det er heller ikke gitt at man fungerer bedre som foreldre ved å opptre nedlatende, bedrevitende, kynisk og mobbete.

 

Anonymous poster hash: 2482d...a3a

 

Hele tråden er jo et fiskesnøre ute for å sanke støtte til sitt eget valg. Det akter jeg ikke å gi, men siden jeg følger reglene og ønsker å være en ansvarlig voksen er det plutselig jeg som er problemet. Helt greit, men det endrer ikke på kjensgjerningene.

 

(Bestemor og tante 100 mil unna var ikke del av bildet her, det er noe du finner på for å få det til å lyde finere.)

 

Anonymous poster hash: c0abb...5ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet spiller veldig mange av guttene også spill der de kommuniserer over nett. Det er også en form for sossiale medier der det er veldig mange som bryter aldersgrensen.

 

Anonymous poster hash: 96b36...96c

13-åringen min har ett spill med 16-årsgrense. Før det ble kjøpt leste jeg om det på nettet for å finne ut hvorfor det har 16 årsgrense og jeg fant ut at det var et mildt 16-årsspill som det er helt greit at han spiller. Så ja, vi bryter aldersgrensen der også.

Skrevet

Min straks 11 åring har Snapchat og Instagram. Det har kompisene og.

Skrevet

Hele tråden er jo et fiskesnøre ute for å sanke støtte til sitt eget valg. Det akter jeg ikke å gi, men siden jeg følger reglene og ønsker å være en ansvarlig voksen er det plutselig jeg som er problemet. Helt greit, men det endrer ikke på kjensgjerningene.

 

(Bestemor og tante 100 mil unna var ikke del av bildet her, det er noe du finner på for å få det til å lyde finere.)

 

Anonymous poster hash: c0abb...5ae

Nei, det er årsaken til at mine barn (og mange andre jeg kjenner; vi bor på et typisk tilflyttingssted) har fått insta et par år før de fyller 13. Fastholder at du har en utrolig ufin tone i svarene dine.

 

Anonymous poster hash: 2482d...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...