Gå til innhold

Noen med ADHD her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk diagnosen i voksen alder. Hvordan merkes diagnosen i hverdagen? Noen som fikk den sent? Klart swg "bra". Jeg har faktisk mastergrad. Etter mange år. Men ifølge utredningen en høy iq og har hatt rammer rundt meg hele livet som gjorde diagnosen "usynlig". Var den sjenerte jenta. Dagdrømmen...

Anonymous poster hash: 781b6...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk diagnosen da jeg var 33. Jeg er rotete, dårlig på å prioritere og glemsk. Sliter med konsentrasjon og å fulleføre prosjekter som er kjedelige. Jeg var aldri utagerende eller hyperaktiv. God på det som interesserer meg, noe som gjorde at jeg varierte fra 6-er i fag og eksamener i "interessante" fag og såvidt ståkarakter i "kjedelige" fag.

Anonymous poster hash: ca2eb...70e
Skrevet

Jeg er student så merker de veldig godt!

Jeg klarer ikke komme i gang med arbeidet uten at læreren min hjelper meg i gang,jeg klarer ikke konsentrere meg om det ikke er helt stille,jeg glemmer å levere inn ting til rett tid,jeg glemmer å øve til prøve osv.

Jeg er generelt sett veldig glemsk å kan glemme veldig viktige ting.

Skal jeg lese til en prøve eller eksamen så klarer jeg ikke å finne roen til å sitte å lese å det ender med at jeg gir opp.

Jeg har alltid gitt veldig lett opp med motstand dessverre.

Blir lett distrahert,jeg er veldig uorganisert,har ekstrekmt dårlig selvkontroll,gjør ting spontant uten å tenke over konsekvenser,problemer med stedfeste tidspunkt for når ting skjedde og har veldig problemer med å sove.

Hodet mitt er skikkelig overaktiv når jeg prøver å sove.

Jeg blir 30 år å skal begynne med medisin nå så blir spennende å se om jeg ser noe endring.

Anonymous poster hash: f9320...fcf
Skrevet

Ja, kanskje jeg, mulig diagnose på vei, er under utredning.

Jeg er litt som begge som har svart her. Jeg har høyere utdanning mot alle odds, men fordi jeg er så smart, sies det.

Jeg er utålmodig, kunstnerisk, knallgod når jeg vil, sjenert og jævlig frampå. Jeg har utagert med rus og kriminalitet, men er vel mest en silkeramp, jeg er god på balanse, på ikke å bli tatt, på ikke å overdrive rus altfor mye.

Jeg har alltid slitt med jobb, får det ikke til. Det er ekstremt hardt for meg å starte på en oppgave, nesten uansett hva det er.Jeg har mange systemer for å ha kontrol, men det begynner å bli vanskelig.

Jeg har alltid sovet dårlig, er svært lydvar og trives godt alene. Få venner. Jeg stoler vel ikke på noen, er skeptisk.

Humøret svinger, jeg grenser mot bipolar, kanskje det er det jeg er.

Anonymous poster hash: 5e70c...128

Skrevet

Hvordan hadde dere det i graviditeten når dere ikke gikk på medisiner?

Anonymous poster hash: e83f0...447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...