Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 3-åringen hoster masse på natten men ingenting på dagen. Hva kan det skyldes? Anonymous poster hash: 6ec95...8c1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Her i huset var det astma. Ikke særlig hardt rammet. Hadde raskt effekt av medisiner. Anonymous poster hash: bafbe...5a5
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Her i huset var det astma. Ikke særlig hardt rammet. Hadde raskt effekt av medisiner. Anonymous poster hash: bafbe...5a5 Hvor lenge hostet barnet før dere dro til legen? Han har ingen andre symptomer med pusten. Men han er veldig sliten og har stort behov for søvn. Kan det også være et tegn? Hi Anonymous poster hash: 6ec95...8c1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Har hosten vart lenge? Særlig med det ene barnet vårt opplever jeg at det er to typer hoste. Den ene skjer i våken tilstand, men roer deg på natten. Mens den andre blir først blir ille når barnet sover. Med "sovehosten" synes jeg det hjelper godt å få hevet hodet. Bretter en dyne og legger som pute. Passer på at bryskassen kommer litt opp. Anonymous poster hash: 6b8bb...7a9
Roheryn Skrevet 14. februar 2017 #5 Skrevet 14. februar 2017 Nese som tetter seg når man ligger - dermed puster man med munnen, blir tørr og hoster. Googlet meg ihjel en periode hvor jeg lå og hostet timevis i strekk på natta, og dette var forklaringen. Når jeg hevet hodet og ble bevisst på å ikke puste med munnen gav hosten seg.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #6 Skrevet 14. februar 2017 Hvor lenge hostet barnet før dere dro til legen? Han har ingen andre symptomer med pusten. Men han er veldig sliten og har stort behov for søvn. Kan det også være et tegn? Hi Anonymous poster hash: 6ec95...8c1 Vi dro ikke første vinteren for å si det pent. Hadde grei effekt av Solvipect en stund, men til slutt fungerte ikke det. Jeg visste hele tiden at nattehoste kan være det eneste symptomet på astma. Hoster nå kun ved virusinfeksjoner, og tar da Ventoline ved behov. Er nå 12. Anonymous poster hash: bafbe...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå