Gå til innhold

Tips til sterke regnklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd Helly Hansen, pomp de lux å Didrikson. Alle blir utett i sømmen bak etter 2-6 mnd. Dette synes jeg er dårlig!

Vasker kanskje regnklær 1x PR.mnd. Skyller de i dusjen og vrenger de etter hvert bruk.

Anonymous poster hash: 65b90...cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattnakken er bra.

Anonymous poster hash: 96a9d...4f6
Skrevet

ticket to heaven syns jeg er veldig bra

Anonymous poster hash: 70f33...342
Skrevet

Har god erfaring med Skogstad og Stormberg. Barnehagen skryter veldig av Didrikson dressen minste har nå, men har opplevd dårlig fra dem og.

Skrevet

Takk for tips😊 Salg på ellos nå flere regnsett så da blir det ticket to heaven eller reima.

HI

Skrevet

Kappahl sitt har kommet bra ut i test. Fornøyd med det vi har derfra.

Skrevet

Reflex har holdt godt hos oss .

Anonymous poster hash: 668a0...2a2

Skrevet

Refleks har jeg vært mest fornøyd med. Har hatt skogstad, didriksson og hm, de holder ikke mål i forhold. Men det må være den tykke fra refleks.

Skrevet

Jeg har gått bort fra det vanlige gummi-regntøyet og kjøper heller regntette allværsbukser med høy vannsøyle.

De er behageligere, fungerer også som reservebukse om vinteren og holder mye mye bedre. Disse vokser de fra før de slites ut.

Er spesielt glad i Stormberg da de er grei pris og ekstremt holdbare.

Skrevet

Dei tjukke frå Reflex brukar å halde.  Minst halvparten av ungane i bhg og skulen vår her i Bergen har desse.

Skrevet

Den tykke fra reflex. 7 åringen har nå et fra didrikson men ekstra panser på knær og rumpe. Virker kjempebra. Og finner i litt kraftige farger så du ser ungen din i sfo havet😂😂😂

Skrevet

Den fleste produsentene har regntøy i ulike kvaliteter.

Vi har til gode å ha våte barn her på vestlandet (med unntak av det som siver inn støvelveien når barnet leker fisk i sølepytten...). Og vi har vel kun hatt helly hansen samt et fra navigare.

Men det billigste fra helly hansen er for tynt, man må opp en prisklasse. Men det kjenner man lett.

Anonymous poster hash: a95af...4ec

Skrevet

Takk for tips Salg på ellos nå flere regnsett så da blir det ticket to heaven eller reima.

HI

Regntøyet fra Reima har jeg ikke særlig god erfaring med. De andre klærne deres er greie, men regnsettet vi kjøpte var veldig tynt og ble slitt med en gang.

Anonymous poster hash: 5c0fd...c56

Skrevet

Kattnakken og Reflex. Begge er slitesterke og har gått i arv hos oss.

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med Stormberg , beste jeg har kjøpt så langt.

Har holdt i 1,5 år ,tett og helt enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...