Gå til innhold

Bør jeg fortelle det til mine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 24 år så tok jeg en abort. For 4 år siden traff jeg en ny mann og har nå tvillinger på 6-7 mnd. Nå guttene blir store, bør jeg fortelle om aborten? Jeg ønsker ikke å ha hemmeligheter for de... Så usikker.

Anonymous poster hash: 8e137...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Hvorfor i all verden skal de måtte vite det???

Anonymous poster hash: c382d...c55
Skrevet

Hva godt kommer ut av det? Det er ikke alt i voksenverden barna trenger å vite enten de er 2 eller 15 år. Vil ikke kalle det en hemmelighet, dette er privat og noe du ikke trenger å informere om.

Skrevet

trolll

Anonymous poster hash: 2e909...fdc
Skrevet

Kjære vene....nei!!

Anonymous poster hash: 8cf5a...177

Skrevet

Du burde brukt 6mnd dagen til guttene til å fortelle det. Samtidig bør du publisere det i avisa, på insta og face!

Skrevet

Min mamma tok abort da jeg var 10 mnd gammel, hun var arbeidsledig, pappa studerte og de bodde hos farmor..

Hun fortalte det til meg da jeg var 21 år gammel og min bestevenninne ble gravid, vi tre satt og snakket sammen om alternativer osv. Da fortalte manna dette og at hun aldri hadde kommet over det. Selv om hun hadde fått to barn senere følte hun at hun manglet et barn.

Jeg synes det var helt greit at hun fortalte det og delte sin erfaring rundt abort, men jeg tror ikke de to søsknene mine vet det.

Man må ikke fortelle alt altså. Virkelig ikke.

Anonymous poster hash: 34558...9fc

Skrevet

Nei. Foreldre SKAL ha hemmeligheter (som du kaller det) for sine barn. Selvsagt skal de det. 

(Kreativ trolling, da. Eller ikke.)

Skrevet

Nei. Ikke med mindre de spør.

Om de selv havner i en lignende situasjon når de blir eldre og kommer til deg for råd så kan det jo være greit å si.

Tenker at det burde ikke være en hemmelighet- men ei heller noe du trenger å «ta opp».

Anonymous poster hash: 12745...6ae

Skrevet

Av alle ting...

Anonymous poster hash: eaad6...0f2

Skrevet

For meg høres det ikke ut som om du troller, men heller som at denne aborten er noe du har tenkt og kanskje fortsatt tenker mye på. Har du dårlig samvittighet? Uansett om svaret på det er ja eller nei, så trenger du absolutt ikke å informere noen om aborten. 

Skrevet

Nei. Ikke med mindre de spør.

Om de selv havner i en lignende situasjon når de blir eldre og kommer til deg for råd så kan det jo være greit å si.

Tenker at det burde ikke være en hemmelighet- men ei heller noe du trenger å «ta opp».

Anonymous poster hash: 12745...6ae

Lurt

Anonymous poster hash: 8e137...d87

Skrevet

Selvfølgelig skal Du ikke fortelle det

Anonymous poster hash: c0f22...e50

Skrevet

Jeg har ikke tatt abort, men har mistet mange ganger. Det er ingen hemmelighet, men heller ikke noe jeg trenger å dele med dem. Spør dem der i mot eller mister selv, så kam det være noe å snakke om.

Anonymous poster hash: 6af44...1ea

Skrevet

Ha ha ha 😂 Hvorfor i all verden skulle du fortelle dem det? Dårlig forsøk på trolling.

Anonymous poster hash: c8a68...ee1

Skrevet

Jeg vet at to av min mors venninner tok abort på et tidspunkt. Jeg regner med at barna deres også vet det. Hva så. Det er ikke noe som er viktig å få vite men heller ikke noe som er farlig å få vite.

Anonymous poster hash: 7c5cd...68c

Skrevet

Lurer på om barna mine bør vite at jeg fikk flatlus i 1996?

Anonymous poster hash: 4c198...a47

Skrevet

Jaja, helt klart! Jeg sitter å skriver tale til seksårsdagen nå, og der informerer jeg om klamydiaen jeg fikk i russetiden, hvor gammel jeg var da jeg mistet jomfrudommen og med hvem. Skal også lage power point med bilder. Er det noe du også kunne vurdert?

Anonymous poster hash: b05e9...0a4

Skrevet

Jaja, helt klart! Jeg sitter å skriver tale til seksårsdagen nå, og der informerer jeg om klamydiaen jeg fikk i russetiden, hvor gammel jeg var da jeg mistet jomfrudommen og med hvem. Skal også lage power point med bilder. Er det noe du også kunne vurdert?

Anonymous poster hash: b05e9...0a4

Spar det heller til konfirmasjonstalen,slik at HELE slekta får med seg Power Pointen!  :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...