Gå til innhold

Strømpris enebolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye strøm betaler dere pr mnd og hvor stort hus har dere? 

Anonymous poster hash: b03b2...eeb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enebolig, men rekkehus. 180 kvm. Har fjernvarme og strøm. Betaler i gjennomsnitt 2000 tror jeg. Varmekabler på 2 bad og i kjeller. Er nok det som drar mest strøm her.

Anonymous poster hash: 03373...e45

Skrevet

Siste mnd ca 3.000

Trudde ikkje vi brukte betale så masse

Ca 250 kvm

Skrevet

Et sted mellom 2 og 4.000 avhengig av årstid. Mener siste regning var på 3.400 eller noe sånt

Hus på 300 kvm og 6 mennesker

Anonymous poster hash: 850a6...cfe

Skrevet

Forstår ikke at vi får så høye regninger, 3500kr pr mnd for 90kvm hus, 4 personer, godt isolert hus med vedfyring og varmepumpe. Før oktober hadde vi mellom 1200 0g 1700, inkl nettleie. Kraftselskapet mener alt er normalt.

Skrevet

1500 på sommeren 2500 på vinteren. ca 170 kvm. Varmekabler i kjeller, bad og vaskerom. Fyrer med ved i hovedetasjen.

Skrevet

Rundt 1000,- på sommeren, i overkant av 2000,- i vintermnd. Varmekabler på bad, ellers vannbåren varme i 1. etasje. Har peis, bruker den kanskje 7-8 ganger i året. Vi er 3 stk +1 annenhver helg. Enebolig på 140 kvadrat.

Skrevet

I overkant av 4000. 500 kvm og 5 pers

Anonymous poster hash: d721d...885

Skrevet

Rundt 3000-3500. Gammelt, dårlig isolert hus. 126 kvm.

Anonymous poster hash: f5eda...29e

Skrevet

Forstår ikke at vi får så høye regninger, 3500kr pr mnd for 90kvm hus, 4 personer, godt isolert hus med vedfyring og varmepumpe. Før oktober hadde vi mellom 1200 0g 1700, inkl nettleie. Kraftselskapet mener alt er normalt.

Har du lest av måleren eller er det basert på forventet forbruk? Hvilken avtale har du? Innkjøpspris har vært ganske høy i det siste så har du en slik avtale er det naturlig nok høyere fakturaer. Jeg betaler 23.90 øre per kWh, hva betaler du?

Anonymous poster hash: eed22...db2

Skrevet

Har du lest av måleren eller er det basert på forventet forbruk? Hvilken avtale har du? Innkjøpspris har vært ganske høy i det siste så har du en slik avtale er det naturlig nok høyere fakturaer. Jeg betaler 23.90 øre per kWh, hva betaler du?

Dette er etter ny strømmåler ble satt inn, men forbruket er mindre enn i fjor vinter. Kraftselskapet sier det har vært høy innkjøpspris nå, men at de er blandt de billigste, men jeg har ennå ikke hørt en eneste som har like høy strømregning som vi har.

Skrevet

Dette er etter ny strømmåler ble satt inn, men forbruket er mindre enn i fjor vinter. Kraftselskapet sier det har vært høy innkjøpspris nå, men at de er blandt de billigste, men jeg har ennå ikke hørt en eneste som har like høy strømregning som vi har.

Altså ift størrelse på hus og antall beboere.

Skrevet

I snitt ca. 550 kr per måned. 6 500 kr til sammen i 2016. 130 kvadrat. Peis, men den brukes bare en håndfull ganger i året, mest for kos. Ikke flink til å skru av lys og liker å ha det varmt (24–25 grader).

Anonymous poster hash: 447dd...c20
Skrevet

Det er sant at prisen har vært høy. Du kan sammenligne på nordpool sine sider med i fjor.

Skrevet

Virker som det er vi som fikk ta den regninga da  :frown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...