Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 Evt hvordan? Anonymous poster hash: 07494...077
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Nei, feirer ikke. Anonymous poster hash: d9457...2c4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 God unnskyldning for å lage kake Anonymous poster hash: a720c...41e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Nei aldri gjort det. Anonymous poster hash: 19ead...b1b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #5 Skrevet 14. februar 2017 Feirer ikke, men jeg og mannen min sender en klissete sms til hverandre ila. arbeidsdagen hvert eneste år. Det er blitt en intern greie for oss. Anonymous poster hash: fe4d8...304
sug lut Skrevet 14. februar 2017 #6 Skrevet 14. februar 2017 Her i huset feirer vi alt som feires kan, og er det ikke noe så lager vi vår egen dag.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #7 Skrevet 14. februar 2017 Nei så jeg skal ut å spise ikveld med et styre jeg sitter i.😉 Men har kjøpt et lite hjertesjokolade til mannen der det står glad i deg på Anonymous poster hash: 23d41...21d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #8 Skrevet 14. februar 2017 Nei så jeg skal ut å spise ikveld med et styre jeg sitter i.😉 Men har kjøpt et lite hjertesjokolade til mannen der det står glad i deg på Anonymous poster hash: 23d41...21d Glad i deg? Hva med elsker deg? Anonymous poster hash: 264f6...a02
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #9 Skrevet 14. februar 2017 Nei, men jeg la en post it lapp i matboksen hans i dag. Telles det? Jeg gjør det forsåvidt innimellom ellers også... Og han til meg. Ikke romantisk, men interne spøker og tegninger. Anonymous poster hash: cc41b...288
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #10 Skrevet 14. februar 2017 Glad i deg? Hva med elsker deg? Anonymous poster hash: 264f6...a02 Hun kan da vel velge en sjokolade det står "glad i deg" på fremfor "elsker deg" hvis hun vil det? Anonymous poster hash: 52a27...a2a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #11 Skrevet 14. februar 2017 Ungene og mann fant hver sin cookie med en lapp (hvor det stod noe fint på) da de kom til frokosten! Anonymous poster hash: c4a6b...3ee
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #12 Skrevet 14. februar 2017 Tenkte jeg skulle feire med et par melkerull etter helgen. Mannen kommer da med en tørr: Å, er det helg enda!? Så, jada, neida. Jeg feirer, men det blir ikke noe på TOSKEN som stiller dumme spørsmål. Idiot! Anonymous poster hash: 393a6...0b3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #13 Skrevet 14. februar 2017 Jeg er singel så har ingen mann å feire med, men når jeg hentet 6 åringen i barnehagen hadde hun laget et nydelig kort med masse hjerter, tegnet meg og henne sammen og skrevet "elsker deg kjempemasse mamma, du er best" 😍 Da ble jeg både rørt og kjempeglad 💖 Anonymous poster hash: 8deb8...afe
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #14 Skrevet 14. februar 2017 Nei, igrunnen ikke. I så fall har vi benyttet dagen til å gå ut og spise, men blitt dårlig med det også de siste årene etter vi fikk barn Har aldri forventninger til valentines, men må jo innrømme at det hadde vært koselig om han overraska når jeg ser alle mannfolk (de fleste over 35-40!) som kjøper blomster til kona/kjæresten Men jeg gjør jo ikke noe for han heller, så her blir det mest en vanlig dag. I år hadde det i så fall blitt å få en sønn fra meg, men tiden begynner å renne ut for det også med mindre jeg skal belage meg på ekstrem styrtfødsel Anonymous poster hash: 4e411...42f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #16 Skrevet 14. februar 2017 Egentlig ikke, men kom hjem til ferdig middag og en koselig kort. Samt en gave 😍 ble helt rørt jeg.. Anonymous poster hash: bd845...318
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #17 Skrevet 14. februar 2017 Nei, vi gjør visst ikke det. Anonymous poster hash: 60c80...422
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #18 Skrevet 14. februar 2017 Nei. Aldri gjort det fordi alle dager er kjærlighetens dag (klissete ja men sant❤️). Blir mer glad hvis mannen overrasker jeg meg en vanlig hverdag😉 Anonymous poster hash: b8462...1ee
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #19 Skrevet 14. februar 2017 Vi gjorde det da vi var unge, nå har vi vært sammen i 18 år og feirer bare bryllupsdag. Men i dag kjøpte jeg faktisk et kort til han og skrev noen fine ord, samt kjøpte makroner. Tror han ble overrasket og glad:) Anonymous poster hash: 0d1af...652
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #20 Skrevet 14. februar 2017 Egentlig ikke. Vært sammen i 18 år. Men det ble litt skrøpelig med feiring på morsdagen av diverse grunner, så da fikset han blomster og hjertesjokolade i dag. Anonymous poster hash: 9c793...0a5
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #21 Skrevet 14. februar 2017 Næh.... Singel er jeg også, så dårlig med feiring her. Anonymous poster hash: dde88...c9b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #22 Skrevet 14. februar 2017 Nei Anonymous poster hash: 76224...9f2
liniss - mamma til tre små Skrevet 14. februar 2017 #24 Skrevet 14. februar 2017 Kjøpte kort med noen gode ord og mannens favoritt parfyme :-) pakket også inn en positiv graviditetstest <3 fikk 30 langstilket roser og en deilig kvelsmat så feiret litt da! Men kunne godt gjort det slik selv om det ikke var 14 februar!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #25 Skrevet 14. februar 2017 Gi meg oppmerksomhet HVILKEN som helst dag unntatt valentines. Anonymous poster hash: a4585...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå