Gå til innhold

Feirer dere Valentinsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt hvordan?

Anonymous poster hash: 07494...077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, feirer ikke.

Anonymous poster hash: d9457...2c4

Skrevet

God unnskyldning for å lage kake :D

Anonymous poster hash: a720c...41e

Skrevet

Nei aldri gjort det.

Anonymous poster hash: 19ead...b1b

Skrevet

Feirer ikke, men jeg og mannen min sender en klissete sms til hverandre ila. arbeidsdagen hvert eneste år. Det er blitt en intern greie for oss. 

Anonymous poster hash: fe4d8...304
Skrevet

Her i huset feirer vi alt som feires kan, og er det ikke noe så lager vi vår egen dag.

Skrevet

Nei så jeg skal ut å spise ikveld med et styre jeg sitter i.😉

Men har kjøpt et lite hjertesjokolade til mannen der det står glad i deg på

Anonymous poster hash: 23d41...21d

Skrevet

Nei så jeg skal ut å spise ikveld med et styre jeg sitter i.😉

Men har kjøpt et lite hjertesjokolade til mannen der det står glad i deg på

Anonymous poster hash: 23d41...21d

Glad i deg? Hva med elsker deg?

Anonymous poster hash: 264f6...a02

Skrevet

Nei, men jeg la en post it lapp i matboksen hans i dag. Telles det? Jeg gjør det forsåvidt innimellom ellers også... Og han til meg. Ikke romantisk, men interne spøker og tegninger.

Anonymous poster hash: cc41b...288

Skrevet

Glad i deg? Hva med elsker deg?

Anonymous poster hash: 264f6...a02

Hun kan da vel velge en sjokolade det står "glad i deg" på fremfor "elsker deg" hvis hun vil det?

Anonymous poster hash: 52a27...a2a

Skrevet

Ungene og mann fant hver sin cookie med en lapp (hvor det stod noe fint på) da de kom til frokosten!

Anonymous poster hash: c4a6b...3ee

Skrevet

Tenkte jeg skulle feire med et par melkerull etter helgen.

Mannen kommer da med en tørr: Å, er det helg enda!?

Så, jada, neida. Jeg feirer, men det blir ikke noe på TOSKEN som stiller dumme spørsmål.

Idiot!

Anonymous poster hash: 393a6...0b3

Skrevet

Jeg er singel så har ingen mann å feire med, men når jeg hentet 6 åringen i barnehagen hadde hun laget et nydelig kort med masse hjerter, tegnet meg og henne sammen og skrevet "elsker deg kjempemasse mamma, du er best" 😍 Da ble jeg både rørt og kjempeglad 💖

Anonymous poster hash: 8deb8...afe

Skrevet

Nei, igrunnen ikke. I så fall har vi benyttet dagen til å gå ut og spise, men blitt dårlig med det også de siste årene etter vi fikk barn ;) Har aldri forventninger til valentines, men må jo innrømme at det hadde vært koselig om han overraska når jeg ser alle mannfolk (de fleste over 35-40!) som kjøper blomster til kona/kjæresten :P Men jeg gjør jo ikke noe for han heller, så her blir det mest en vanlig dag. I år hadde det i så fall blitt å få en sønn fra meg, men tiden begynner å renne ut for det også med mindre jeg skal belage meg på ekstrem styrtfødsel  :legrine:  :babysmokk:

Anonymous poster hash: 4e411...42f
Skrevet

Egentlig ikke, men kom hjem til ferdig middag og en koselig kort. Samt en gave 😍 ble helt rørt jeg..

Anonymous poster hash: bd845...318

Skrevet

Nei, vi gjør visst ikke det.

Anonymous poster hash: 60c80...422

Skrevet

Nei. Aldri gjort det fordi alle dager er kjærlighetens dag (klissete ja men sant❤️). Blir mer glad hvis mannen overrasker jeg meg en vanlig hverdag😉

Anonymous poster hash: b8462...1ee

Skrevet

Vi gjorde det da vi var unge, nå har vi vært sammen i 18 år og feirer bare bryllupsdag. Men i dag kjøpte jeg faktisk et kort til han og skrev noen fine ord, samt kjøpte makroner. Tror han ble overrasket og glad:) 

Anonymous poster hash: 0d1af...652
Skrevet

Egentlig ikke. Vært sammen i 18 år.

Men det ble litt skrøpelig med feiring på morsdagen av diverse grunner, så da fikset han blomster og hjertesjokolade i dag.

Anonymous poster hash: 9c793...0a5

Skrevet

Næh.... Singel er jeg også, så dårlig med feiring her.

Anonymous poster hash: dde88...c9b
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 76224...9f2

Skrevet

Nei!

Skrevet

Kjøpte kort med noen gode ord og mannens favoritt parfyme :-) pakket også inn en positiv graviditetstest <3 fikk 30 langstilket roser og en deilig kvelsmat :) så feiret litt da! Men kunne godt gjort det slik selv om det ikke var 14 februar!

Skrevet

Gi meg oppmerksomhet HVILKEN som helst dag unntatt valentines.

Anonymous poster hash: a4585...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...