Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 Hva skal jeg gjøre. Finnes det en "heksekur" jeg kan gi han. Eller er det noen som har gode råd. Vær så snill behandle dette som et seriøst problem. Ikke lir av dere frekke spydigheter... Anonymous poster hash: b05d9...f8f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Så trist. Få sjekket hormonnivåene hans. Anonymous poster hash: 50e05...0d4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Gi av deg selv for å få noe tilbake. Kanskje ikke bare det lille ekstra. 14.mars er Biff og Blowjob dagen. Gjør ting på hans premisser og kanskje gnisten kommer tilbake. Anonymous poster hash: 9eea3...827
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Det er ofte de første signalene på hjerteproblemer. Blodårene til penis er små så ofte de som blir tette først Så om han har problemer å bli stiv, se på dr. Esselstyn sitt program for å reversere hjertesykdom. Dr. esselstyn var med i forks over knives, som ligger ute på netflix. Ellers så er rosenrot fint samt endel andre urter som kan få opp libido Anonymous poster hash: 4a06b...b09
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #5 Skrevet 14. februar 2017 Trene opp underlivsmusklene dine så han kjenner noe når du kniper? Anonymous poster hash: 65c44...fdb
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #6 Skrevet 14. februar 2017 han burde nok gå til lege. Anonymous poster hash: ff1c2...0f1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #7 Skrevet 14. februar 2017 Han bør først ta seg en tur til legen sin for å sjekke om det er noe fysisk eller psykisk bak. Det kan f.eks. være hormonproblemer, diabetes, hjerte-karsykdom, div. mangler, overvekt, søvnproblemer m.m. Er han deprimert, noe han er bekymret over, ny eller annen jobb, mistet jobben, spilleproblemer, store livshendelser som dødsfall? Alt dette er ting han kan ta opp med legen sin. Neste er å tenke om noe har endret seg i forholdet deres før/fra han mistet sexlysten. Familieforøkelse, utroskap, stor endring i vekt på en av dere, krangler, huskjøp, oppussing, økonomiske problemer, krangler om husarbeid/arbeidsfordeling. Han bør først til legen sin, så bør dere også snakke ordentlig sammen om det og kanskje gå i parterapi og/eller til sexolog. Anonymous poster hash: fbf7d...1d8
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Han bør først ta seg en tur til legen sin for å sjekke om det er noe fysisk eller psykisk bak.Det kan f.eks. være hormonproblemer, diabetes, hjerte-karsykdom, div. mangler, overvekt, søvnproblemer m.m.Er han deprimert, noe han er bekymret over, ny eller annen jobb, mistet jobben, spilleproblemer, store livshendelser som dødsfall?Alt dette er ting han kan ta opp med legen sin. Neste er å tenke om noe har endret seg i forholdet deres før/fra han mistet sexlysten.Familieforøkelse, utroskap, stor endring i vekt på en av dere, krangler, huskjøp, oppussing, økonomiske problemer, krangler om husarbeid/arbeidsfordeling. Han bør først til legen sin, så bør dere også snakke ordentlig sammen om det og kanskje gå i parterapi og/eller til sexolog. Anonymous poster hash: fbf7d...1d8 Jeg tror ikke han vil gå til lege... Men jeg tror han bekymret seg veldig. Jeg har vært sykemeldt i 9 mld nå, med uklare utsikter fort å bli bedre. Mannen min har for det første veldig stor arbeids moral så jeg vet det plager han at jeg går hjemme, selv om han støtter meg. Økonomi er utvilsomt også en bekymring for han. Vi klarer oss fint, har sitt vi trenger, men har aldri hatt veldig romslig økonomi, og nå må jeg snart over på aap. Jeg vet at han tenner på å se meg jobbe å stå på. Ofte når jeg stresser rundt vasker, henger opp klær og lager mat så snikker han seg opp på meg å legge sine ømme armer rundt meg. Også når han har vært ute og drukket litt så han slapper ordentlig av blir han alltig velig tent og sensuel. Tror det er riktig som du sier at dette er psykisk. HI Anonymous poster hash: b05d9...f8f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 Jeg tror ikke han vil gå til lege... Men jeg tror han bekymret seg veldig. Jeg har vært sykemeldt i 9 mld nå, med uklare utsikter fort å bli bedre. Mannen min har for det første veldig stor arbeids moral så jeg vet det plager han at jeg går hjemme, selv om han støtter meg. Økonomi er utvilsomt også en bekymring for han. Vi klarer oss fint, har sitt vi trenger, men har aldri hatt veldig romslig økonomi, og nå må jeg snart over på aap. Jeg vet at han tenner på å se meg jobbe å stå på. Ofte når jeg stresser rundt vasker, henger opp klær og lager mat så snikker han seg opp på meg å legge sine ømme armer rundt meg. Også når han har vært ute og drukket litt så han slapper ordentlig av blir han alltig velig tent og sensuel. Tror det er riktig som du sier at dette er psykisk. HIAnonymous poster hash: b05d9...f8f I tillegg så har han begynte å slite med rygg og knær. Han jobber som tømmer noe som er hardt fysik arbeid. Jeg tror kanskje han begynner å bli redd for at han ikke kan bli værende i dette yrket resten av sitt yrkesaktive liv.... Han deler ikke så mye hva han tenker rundt dette med meg, men at det bekymrer han det vet jeg. Jeg maser påå han at han må ta helsa si på alvor og begynne å undersøke sine muligheter for å bytte jobb... Anonymous poster hash: b05d9...f8f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 Denne siden slutter aldri å fasinere meg.... En dame mister seksual lysten, og hun får beskjed her inne om at hun må la mannen gå osv. En mann mister seksual lysten, og alt er bare " stakkars" mann. Anonymous poster hash: 808b1...3f9
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #11 Skrevet 15. februar 2017 I tillegg så har han begynte å slite med rygg og knær. Han jobber som tømmer noe som er hardt fysik arbeid. Jeg tror kanskje han begynner å bli redd for at han ikke kan bli værende i dette yrket resten av sitt yrkesaktive liv.... Han deler ikke så mye hva han tenker rundt dette med meg, men at det bekymrer han det vet jeg. Jeg maser påå han at han må ta helsa si på alvor og begynne å undersøke sine muligheter for å bytte jobb... Anonymous poster hash: b05d9...f8f Bare ett lite tips fra meg. Min mann slett veldig med knær, hofte og rygg. Begynnte å få veske i kneet og var en del sykemeldt. Også veldig stresset og sur på om han greide å fortsette jobben eller ei. Vi dro til en dyktig kiropraktor!! Han ble "fikset" på 3 timer der!! Og nå hae han null smerter under jobben. Virkelig verdt ett forsøk rene mirakel kuren! Anonymous poster hash: cbb3f...5ca
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #12 Skrevet 15. februar 2017 Bare ett lite tips fra meg. Min mann slett veldig med knær, hofte og rygg. Begynnte å få veske i kneet og var en del sykemeldt. Også veldig stresset og sur på om han greide å fortsette jobben eller ei. Vi dro til en dyktig kiropraktor!! Han ble "fikset" på 3 timer der!! Og nå hae han null smerter under jobben. Virkelig verdt ett forsøk rene mirakel kuren!Anonymous poster hash: cbb3f...5ca Mannen min har fått veldig godt hjelp hos naprapat flere ganger, for han fungerer det bedre enn kiropraktor. Men han har et ben som er litt lenger enn det andre, så problemmene kommer gjevnlig tilbake. HI Anonymous poster hash: b05d9...f8f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 Mannen min har fått veldig godt hjelp hos naprapat flere ganger, for han fungerer det bedre enn kiropraktor. Men han har et ben som er litt lenger enn det andre, så problemmene kommer gjevnlig tilbake. HI Anonymous poster hash: b05d9...f8f Ok det samme har min mann og etter en stygg ulykke hvor begge bena hans knakk. Det ene bruddet var veldig stygt hvor beinet knakk i flere deler. Men om dere har prøvd det så er det jo ikke noe mer å gjøre med det:)) Anonymous poster hash: cbb3f...5ca
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #14 Skrevet 15. februar 2017 Denne siden slutter aldri å fasinere meg.... En dame mister seksual lysten, og hun får beskjed her inne om at hun må la mannen gå osv. En mann mister seksual lysten, og alt er bare " stakkars" mann. Anonymous poster hash: 808b1...3f9 Jepp, og kvinnen må være tålmodig, ikke mase og ikke være pervers fjortis som mener sex er sååå viktig. Anonymous poster hash: ed388...c4c
Lady lovely locks Skrevet 15. februar 2017 #15 Skrevet 15. februar 2017 Muskatnøtt - ca 1 ta om dagen. Så det på tv. Men en heksekur vet jeg ikke om det er
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #16 Skrevet 15. februar 2017 Vis null interesse for sex. Det værste er å føle på at noen "henger over deg" for å få sex når en selv ikke har lyst. Det tar drepen av all lyst om den skulle dukke opp. Klar deg selv en periode. Anonymous poster hash: a6799...4e8
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #17 Skrevet 15. februar 2017 Denne siden slutter aldri å fasinere meg.... En dame mister seksual lysten, og hun får beskjed her inne om at hun må la mannen gå osv. En mann mister seksual lysten, og alt er bare " stakkars" mann. Anonymous poster hash: 808b1...3f9 Det er ingen i denne tråden som har hevdet det du sier her. For min del svarer jeg det samme enten det er menn eller kvinner som har mistet sexlysten. Den som har mistet sexlysten har ansvar for å finne ut hvorfor, om det er noe fysisk eller psykisk og søke hjelp for det hvis "feilen" ligger der. Videre må begge jobbe med forholdet og ev. problemer som de har, gjerne med parterapi. Det kommer alltid noen flåsete svar i slike tråder, men det er som regel bare dårlige forsøk på å provosere. Hvorfor mener du folk her i tråden sier "stakkars mann"? Din generalisering har lite med denne tråden og Hi å gjøre. Anonymous poster hash: fbf7d...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå