Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 Hvor er det varmt? Anonymous poster hash: bebeb...ef9
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Du må ned til Gran Canaria o.l. for å få skikkelig varme nå. Vi var i Marbella i Spania i vinterferien i fjor og jeg synes det var herlig, men jeg liker ikke ekstrem varme. Å gå i bukse og t-skjorte, nyte solen uten å bli helt svett er mer min greie, men det var ikke noen badeferie nei. Anonymous poster hash: 06bf6...b24
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Hvis du ikke vil reise til andre verdensdeler, må du til Kanariøyene. Ellers er jo Thailand, Vietnam, Malaysia etc flotte land. Anonymous poster hash: 10274...140
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Kanariøyene er ikke varmt nok for meg, vært der to ganger i januar/februar og det var iskaldt å bade. Ok å sitte i sola i t-skjorte på dagtid, men fort såkaldt å bevege seg rundt og måtte ha sokker og jakke om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #5 Skrevet 14. februar 2017 Dubai er fantastisk nå. Fly med Norwegian, lei leilighet gjennom airbnb. Anonymous poster hash: 58676...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå