Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 Må bare først si at jeg har bestilt legetime. Sønnen min slo seg kraftig I hodet I går, smalt hodet rett I isen. Etter det virket han noe uvel, men ikke verre enn at han lå å så på tv, var med I butikken. I natt våknet han 2 ganger og hadde vondt I hodet og nakken og dette er fortsatt nå på morningen. På kvelden I går så virket han feber varm også, kan dette ha noe med hodet å gjøre? Jeg prøvde å google feber + hjerbrystelse men finner ingen sammenheng 😣 Anonymous poster hash: 766d9...720
Mamma til 2 søte Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Regner med du mener hjernerystelse... Jeg ville dratt til lege ned gan om han slo det så hardt som du beskriver. Feberen kan jo være noe annet, men det forandrer ikke på at han slo seg.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Åj ja mener selvfølgelig hjernrystelse 🙈 Ja greit å få sjekket dette opp😕 syns bare han virket så fin I går. Anonymous poster hash: 766d9...720
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Må bare først si at jeg har bestilt legetime. Sønnen min slo seg kraftig I hodet I går, smalt hodet rett I isen. Etter det virket han noe uvel, men ikke verre enn at han lå å så på tv, var med I butikken. I natt våknet han 2 ganger og hadde vondt I hodet og nakken og dette er fortsatt nå på morningen. På kvelden I går så virket han feber varm også, kan dette ha noe med hodet å gjøre? Jeg prøvde å google feber + hjerbrystelse men finner ingen sammenheng 😣 Anonymous poster hash: 766d9...720 Men hvorfor i huleste så han på tv ?? 🙈en bok er bedre for hodet Anonymous poster hash: 3e119...0c9
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #5 Skrevet 14. februar 2017 Få hastetime hos fastlegen eller dra på legevakta Anonymous poster hash: 3e119...0c9
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #6 Skrevet 14. februar 2017 Det var en lett hjernrystelse ☺ Så da blir det å ta det med ro. Han kunne se på tv da om han orket det selv ☺ Anonymous poster hash: 766d9...720
Mamma til 2 søte Skrevet 14. februar 2017 #7 Skrevet 14. februar 2017 Det var en lett hjernrystelse ☺ Så da blir det å ta det med ro. Han kunne se på tv da om han orket det selv ☺ Anonymous poster hash: 766d9...720 Så bra 😊 God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå