Gå til innhold

3 barn. gravid igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke planlagt . Jeg Har spiral satt inn for 8mnd siden.

Mannen nekter blankt! Hva nå? Klarer jeg en til? Ønsker meg jo en til. Men vondt å bli alene. Noen som fikk en 4 og alt gikk bra??

Anonymous poster hash: 6ad03...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Booooooring........ kan du ikke finne på noe annet å lage tråder om?? 😴😴 dette er vel den 10. Tråden om akkurat det samme på få dager 👎🏻

Anonymous poster hash: a5282...1b8

Skrevet

1: Enten avstår han fra sex, eller så 2: tar han ansvar.

Han han velge. Man kan ikke ha sex, og sutre hvis det blir barn ut av det. Et tegn på urovekkende stor grad av umodenhet. Hvordan klarer han å ta vare på barna dere har fra før hvis han er 3 år i hodet?

Anonymous poster hash: 538d9...38a
Skrevet

Menn som ikke vil ha flere barn, de sterilisere seg!!! Gutter som ikke skjønner bedre legger alt ansvar over på dama.

Dessuten, denne tråden er rimelig oppbrukt.

Skrevet

Jeg har også tre barn og spiral. Om jeg likevel hadde blitt gravid hadde jeg tatt abort uten å nøle. Babyer vokser til og alle skal følges opp. Pluss på jobb og et ønske om å ha litt tid for seg selv. Nei, jeg hadde ikke ønsket fire barn. Elsker mine tre og nok er nok.

Du får finne ut hva du vil, men antar du satte i spiral for å ikke få flere barn.

Anonymous poster hash: e1904...143

Skrevet

Jeg har 4 barn og det har gått helt fint selv om minstemann ikke var planlagt. Men her reagerte mannen litt annerledes da jeg ble gravid da, for han var abort like uaktuelt som for meg, så vi er to om å ta oss av barna.

Anonymous poster hash: 20603...dad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...