Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Hadde en diskusjon med en venninne og hun mente PM, men jeg tenkte Vivikes. Hvilke kleskjeder tenker du på som "kjerring"? Anonymous poster hash: 2574b...5cc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Har mindre å si hvilken kjede det er, det har mye å gjøre med kroppen og personen som bærer klærne. Kroppsholdning, det å ha klær som passer i snitt til kroppens former, det å velge riktige farger som står til hud- og hårfarge og selvtillit spiller langt mer inn enn hvilket merke det står på klærne. Men i tillegg kommer selvfølgelig personlig smak inn, så det en mener er kjedelig, det kan en annen mene er kjempefint eller tøft. Smaken er som baken... Anonymous poster hash: 201d3...a38
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 PM Til Henne Rasmus (tidligere Rasmus Tallaksen) Anonymous poster hash: 10175...229
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Vivikes kan ha helt ålreite ting, men det er ikke Bikbok akkurat. Jeg kan finne klær der nå når jeg er førti. Jeg er jo mye mindre ungdommelig enn før, så jeg skjønner kjerringstempelet. Anonymous poster hash: 84607...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå