Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på ketolyse kuren. Men det er noen ting jeg ikke klarer å forstå. Har prøvd å lese meg opp litt, og noen steder står det "Ikke vær redd for fett, du må spise MYE fett for å gå ned" "Andre steder står det "går du ikke ned, så spiser du for mye fett" Hvordan vet man HVOR MYE fett som er passe? Trodde ikke man trengte å tenke så mye på kcal på denne kuren så lenge man passet på karbohydratene, men noen steder står det at man ikke på overstige kcal inntak i forholdt til forbruk i tillegg? Jeg ligger på ca 12-15g karbohydrat daglig. Har bare holdt på i 3 dager. Dagen i dag så slik ut: Frokost: 2 egg og 3 skiver bacon stekt i smør. Lunsj: En avokado med et egg og en babybel ost Middag: sopp, bacon og løk stekt i smør med fløte og litt soyasaus (soppstuing) Har drukket noen glass med fun saft og spist ca 15 mandler og en babybel ost sånn innimellom. for mye? Anonymous poster hash: a837c...a34
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 For lite! Hvor er det rene kjøttet og fisken? Anonymous poster hash: 4261d...c76
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 For lite! Hvor er det rene kjøttet og fisken? Anonymous poster hash: 4261d...c76 Synes jeg har spist veldig mye jeg? Jeg stekte svinekjøtt til middagen, men da var jeg ikke sulten så endte med å spise bare tilbehør. Spiste sen frokost og sen lunsj som gjorde at jeg ikke orket så mye middag. Men har jo spist masse fett, det er kanskje for mye fett og altfor lite proteiner? I går spiste jeg omelett med kalkunskinke og ost til frokost, avokado med fetaost og oliven til lunsj og kylling med asparges til middag. Pluss en liten pose fleskesvor til kvelden og noen mandler her og der i løpet av dagen. Føler jeg spiser veldig mye mat nå, men synes det er vanskelig å sette sammen måltidene til å bli riktig. Spiser jo mye av det jeg synes er godt liksom. HI Anonymous poster hash: a837c...a34
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Kjøp boka "slank med ketolyse". Helt fantastisk bok som forklarer så enkelt hvordan ting henger sammen! Rundt 100 gram fett om dagen holder (og før noen skriker om hvor mye det er, sjekk hva du får idag via smør på skiva og sauser hver dag) Regner med du har gått ned litt allerede? Dersom du spiser deg mett på fett og proteiner vil du bli mett over en lengre periode enn ved høyt inntak av karbohydrater, så selv om du nå spiser mat som inneholder mye kcal så vil du ikke klare å spise så mye at det overstiger det du bør ha i løpet av én dag. Når jeg er i ketose sliter jeg med å få i meg nok. Er glad om jeg kommer over 1000 kcal iløpet av dagen. Rett og slett fordi maten holder meg mett lenger, og på en annen måte! Anonymous poster hash: 716d7...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå