Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 OK av ny sjef å forvente at jeg skal bli med på møter og prosjekter i min nye jobb før jeg er ferdig i min nåværende jobb? (To forskjellige firma). Jeg har oppsigelsestid ut Juni, men har allerede fått spørsmål fra min nye arbeidsgiver om å bli med på flere møter i.f.b med den nye jobben min, samt spurt om det er mulig å ta ut ferie fra min nåværende jobb for å bli med på et kurs i som går over fem dager. Vil selvfølgelig være en pliktoppfyllende og engasjert ny medarbeider i min nye jobb, men tenker at jeg starter ikke der før jeg starter og at det er litt utfordrende å skulle være så engasjert i min nye jobb før jeg er ferdig i min nåværende jobb. Har vært tydelig på at jeg skal forsøke å være med om det lar seg gjøre, men at det kan bli vanskelig. Innspill? Anonymous poster hash: afaad...376
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Du gjør så godt du kan. Hva er problemet? Anonymous poster hash: b8cf5...fcd
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 Redd jeg blir sett på som uengasjert etter at jeg har solgt meg inn som enormt engasjert på alle fire intervjuene. Å være uengasjert er ikke det samme som å være utilgjengelig. Anonymous poster hash: b8cf5...fcd
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Dette høres jo veldig merkelig ut. Du skal altså jobbe gratis før du starter? Og ta ut ferie for et kurs..? Nei. Med en slik arbeidsgiver er det greit å sette grenser for seg selv først som sist. Anonymous poster hash: b31de...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå