Gå til innhold

Hunden går meg på nervene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og har en hund som er i overkant interessert i graviditeten. Problemet er bare det at som gravid er jeg kvalm, har ekstrem luktesans og får helt hetta av tanken på småhår, bakterier osv. Jeg føler hunden er en levende smittekilde. Hvordan få hunden mindre interessert?

Anonymous poster hash: d88bb...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen råd å gi deg for å få hunden mindre interessert dessverre. Tror du bare må leve med det.

Jeg har en 9 år gammel hannhund og han ble også veldig klengete da jeg gikk gravid. Han ville bare passe på meg stakkar.

Jeg følte meg helt kvalt. Han la seg inntil meg hele tiden, jeg ba han flytte seg og før jeg visste ordet av det så lå han der igjen. Fulgte etter meg overalt i huset. Han skyr vanligvis dusjen, men da satt han til og med helg inntil dusjveggen å glodde.

Holdt på å bli sprø der og da, men ser jo i ettertid hvilken omsorg og omtanke han viste meg. Ganske fantastisk egentlig🙂

Snu om på tankegangen din og aksepter at den bare vil passe på deg. Bakterier fra hunden og hundehår er ikke farlig ved normal nærkontakt altså.

Anonymous poster hash: cd217...375

Skrevet

Har ingen råd å gi deg for å få hunden mindre interessert dessverre. Tror du bare må leve med det.

Jeg har en 9 år gammel hannhund og han ble også veldig klengete da jeg gikk gravid. Han ville bare passe på meg stakkar.

Jeg følte meg helt kvalt. Han la seg inntil meg hele tiden, jeg ba han flytte seg og før jeg visste ordet av det så lå han der igjen. Fulgte etter meg overalt i huset. Han skyr vanligvis dusjen, men da satt han til og med helg inntil dusjveggen å glodde.

Holdt på å bli sprø der og da, men ser jo i ettertid hvilken omsorg og omtanke han viste meg. Ganske fantastisk egentlig🙂

Snu om på tankegangen din og aksepter at den bare vil passe på deg. Bakterier fra hunden og hundehår er ikke farlig ved normal nærkontakt altså.

Anonymous poster hash: cd217...375

Det er det jeg burde tenke. Problemet er kvalmen og lukten hans. Kaster opp hvis han kommer for nærme eller gjesper i nærheten.

Skrevet

Da hadde jeg fått noen til å bade bikkja, er ikke normalt at de skal stinke. Har den sterk kroppslukt så hadde jeg prøvd et annet for og tatt en sjekk hos vetrinæren. Dårlig ånde kan skyldes mye tannstein.. 

Og er det hannhund så tisser han nok på frembeina sine og, min gjør det så jeg pleier og bade bare beina på han da han ikke lukter eller. Er det langhårs hund så kan du og klippe håret rundt tissen slik at strålen ikke går rett opp i buken.. 

Få gubben eller en annen til å hjelpe deg.. 

Anonymous poster hash: 866c5...675
Skrevet

Da hadde jeg fått noen til å bade bikkja, er ikke normalt at de skal stinke. Har den sterk kroppslukt så hadde jeg prøvd et annet for og tatt en sjekk hos vetrinæren. Dårlig ånde kan skyldes mye tannstein..

Og er det hannhund så tisser han nok på frembeina sine og, min gjør det så jeg pleier og bade bare beina på han da han ikke lukter eller. Er det langhårs hund så kan du og klippe håret rundt tissen slik at strålen ikke går rett opp i buken..

Få gubben eller en annen til å hjelpe deg..

Anonymous poster hash: 866c5...675

Han er vasket flere ganger og akkurat vært hos veterinær for tannrens. Han lukter likevel hund, og det er mer enn jeg takler akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...