Gå til innhold

Hva koster det vanligvis med ombre-farging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det noen som vet om noen flinke på Sørlandet som driver med det? Arendal, tvedestrand, evje, Froland eller derimkring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er utgangspunktet ditt?

Jeg har gjort det nå. Men da jeg har svart hår tok den en mnd og 950 kr ganger tre . Pluss 1200 idag. Nå er jeg fin;) hehe

Skrevet

Utgangspunktet er lys blond, så jeg må ha lyst i toppen og mørkere i bunnen, ellers vil jeg etterhvert se ut som en sebra!

Skrevet

Ien frisør på stoa men de er litt dyre. Trendy frisør på blakstadheia i froland eller lykkeliten frisør på jomås i froland :)

Anonymous poster hash: 2435d...24a

Skrevet

1200kr med ufarget hår, med klipp. Har baylage da. Samme pris

Anonymous poster hash: 59891...3f8

Skrevet

Ien frisør på stoa men de er litt dyre. Trendy frisør på blakstadheia i froland eller lykkeliten frisør på jomås i froland :)Anonymous poster hash: 2435d...24a

Vet du prisene der?

Skrevet

1200kr med ufarget hår, med klipp. Har baylage da. Samme prisAnonymous poster hash: 59891...3f8

Er det en slags standardpris eller er variasjonene store? Er det en plass her på Sørlandet?

Skrevet

Tofarging ligger på 1200 her ihvertfall. Du har et enkelt utgangspunkt, så tenker du kan regne ca det :-)

Skrevet

Vet du prisene der?

Er litt usikker på pris. Men jeg pleier og betale rundt 1600 kr, men det er med hårklipp også.

Anonymous poster hash: 2435d...24a

Skrevet

Jeg fikk en balayage i forrige uke. Beholdt min bunnfarge, så kun lyst utover i lengdene. Betalte 2000 for fargen, ingen klipp. Dette er i Oslo, Majorstuen.

Anonymous poster hash: b9f3c...658

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...