Gå til innhold

Cellrest fitline..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Her har mannen i huset slukt agnet og skal begynne med dette her.. Jeg er skeptisk til sånn diettgreier og litt sur pga alle pengene han har brukt på dette og alle pengene han kommer til å bruke fremover mtp at han bare skal spise kyllingfilet, rene fiskeprodukter og karbonadedeig (egentlig liker han ikke hverken kyllingfilet eller fisk særlig godt) Vi har ikke akkurat rikelig med penger, så jeg synes jeg har lov til å være litt sur pga det. Han har ikke fortalt så mye om dette, egentlig fordi han ikke tåler at jeg er skeptisk til dette. Han synes jo dette er fantastisk og at livet skal bli så mye bedre nå..😑 Så jeg håper jo at noen med erfaring med dette, kan være med meg og foreldre mannen at dette er bare dumt å bruke så mye penger på..

Anonymous poster hash: b5372...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*foreldre = fortelle

Anonymous poster hash: b5372...2c5

Skrevet

Fitline-opplegget er helt uten vitenskapelig dekning og svært dyrt. Selgerne er som regel fanatikere, og det er litt pyramide-preg over det. Ingen skal trenge å ta alle de vitaminene - de aller, aller fleste får i seg det de trenger gjennom maten, og de resterende kan ta blodprøve hos fastlegen og kjøpe rimelige tilskudd på apoteket (jern, D-vitaminer o.l.).

Han som står bak det hoppet av medisinstudiet og er *ikke* lege. Det er dessverre bare svada.

Kanskje mannen din kan bruke angreretten og få pengene igjen?

Anonymous poster hash: a7d16...2c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...