Gå til innhold

Vet ikke om jeg fortsatt er gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være rundt 5 uker på vei dersom jeg fortsatt er gravid, altså skal embryo være 3-4 uker gammelt.

Begynte å blø for en uke siden ca, blødde i 3-4 dager. Som vanlig mens. Hadde en time hos gynekolog dagen etter jeg begynte å blø den første dagen, så vi tok ultralyd samtidig ettersom jeg hadde blødd. Hun kunne ikke se noe i livmor da, men så er det vel uansett for tidlig for å se noe som helst. Dette var rundt tiden da jeg skulle ha hatt eggeløsning dersom jeg ikke hadde vært gravid. Har også tatt 3 positive tester som viste 1-2 uker, noe som samsvarer med min teori om at embryo er 3-4 uker. Men er nervøs ettersom jeg hadde blødning.. Er det noen som har noen fine historier hvor det allikevel har gått fint? Er så nervøs.. Føler meg gravid. Har litt ømme bryst, er trøtt hele tiden, vondt i hodet fra en tid til en annen og våknet opp i dag med flere kviser.. Tenkte å dra til legen og sjekke hcg så fort jeg har en fridag fra jobb.

Anonymous poster hash: bf0e1...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel egentlig bare hcg måling som kan gi svaret før uke 7. Lykke til!

Anonymous poster hash: 31291...8dc

Skrevet

Mine symptomer (trøtt og sulten hele tiden) forsvant med en gang jeg mistet, men da hadde jeg blødd i 1,5 dag. Mistet i uke 9.

Anonymous poster hash: 8be2e...c16
Skrevet

Tusen takk for svar! Og så trist å høre at du mistet... :(

Anonymous poster hash: bf0e1...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...