Gå til innhold

Sovnet på sofaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en på snart 4år som sluttet å sove på dagtid for ca 2mnd siden. Han har vært en del sliten etter barnehagen, så derfor henter jeg han tidlig hver dag. I dag hentet jeg Kl 15.00 (leverte Kl 09.30). Han holdt på å sovne i bilen men klarte å være våken til vi kom hjem. Etter ca 40min hjemme ser jeg at han ligger på sofaen og sover! Jeg hadde akkurat laget ferdig middag... Jeg prøvde å vekke han flere ganger men han sov tungt! Nå bar jeg han akkurat inn til sengen og han sover fortsatt tungt. Men han har jo ikke fått mat! Bør jeg bare la han fortsette å sove og håpe han sover hele natten? Eller bør jeg prøve å vekke han igjen så han får i seg litt mat?

Anonymous poster hash: 93ec7...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han dør ikke av sult, men det spørs om han sover helt til i morgentidlig. Men igjen om du vekker han nå så sovner han neppe igjen før sent i kveld.

Anonymous poster hash: f4be9...f33

Skrevet

La han sove, men forbered deg på en potensielt tidlig morgen! :)

Anonymous poster hash: 55416...9c3

Skrevet

Jeg har latt mine sove når dette har skjedd.

Anonymous poster hash: 47223...08f

Skrevet

Jeg må alltid vekke mine når dette skjer. Ellers har jeg dem våkne til 21-22, eller i verste fall til vi legger oss selv. Det blir alltid litt gråt når jeg vekker dem, men det er bedre enn alternativet.

Anonymous poster hash: 223e5...12c

Skrevet

Han var nettopp på do nå, helt i ørska. Fulgte han tilbake i sengen og han sovnet igjen med en gang. Får bare bli tidlig morgen, han er helt utkjørt stakkars!

Hi

Anonymous poster hash: 93ec7...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...