Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Har en ettåring her som har vokst ut av babybjørn-selen sin for lengst. Han går ikke enda, og er vel begrenset hvor mye/langt/fort han går i starten også, så nå lurer jeg på å kjøpe bæretøy for å ha ved behov de neste mndene (skal b.l.a på ferie om 2 mnd og vil helst unngå at han flyr rundt i sikkerhetskontrollen på flyplassen feks ).. Jeg har ikke lyst å investere ekstremt mye siden behovet er så lite/sjeldent og ikke veldig langvarig.. Men jeg kjøper gjerne brukt også så pris avgjør ikke alt. Vi vil ikke ha bæremeis da det blir så stort og upraktisk til vårt bruk.. Har lyst på en som både har mage eller rygg-bæring, OG hoftebæring (evt kun avlastning på hoften sånn at selen tar mye av vekta mens jeg har én arm å støtter han med også.).. Ser at det også kan muliggjøre at jeg får gjort litt mer praktiske ting uten at han gråter fortvilet over at jeg ikke alltid har mulighet til å bære han Har sett på ergobaby 360, og den er absolutt et alternativ. Ligger mange pent brukte på finn.no også. Men lurer på om andre vet om alternativer? Anonymous poster hash: 25f08...9f2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 25f08...9f2
LilleVilje Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Manduca vet jeg mange liker godt, jeg ville valgt en ringslynge. Ellers er Ergobaby adapt også et godt valg. Tips: Spør på Norsk Bæregruppe på Facebook! Mange har spurt om det samme før deg, så du kommer langt med å søke litt der også 😊
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Brukt ergobaby mye til min, bruker den i blant fremdeles selvom jenta er 2,5 år. Super å ha i sekken når vi går tur i skogen og hun tregner å sitte på litt. Den har også vært gull verdt på flyplassen, særlig når vi lander of alle er slitne og skal stå i kø osv.
una1 Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Manduca! Super til mage, rygg og hofte. Tar liten plass. Brukes på flyplass, til bhg, tur i skog og på fjellet. Bar min 3 i den på lang skogstur for senest 2 uker siden
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Meld deg inn i norsk bæregruppe på Facebook, der er det mange gode råd. Tipper ringslynge er det som gjerne passer best til dine behov, kan være du finner en rimelig en i salgsgruppen for bæretøy også? Anonymous poster hash: 1ff57...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå