Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Fikk beskjed på ultralyd at jeg skal ha x antall ekstra ultralyd for å følge med vekst og blodgjennomstrøm måling fra morkaken + timer hos en spesialist ift min overvekt og kosthold i svangerskapet ettersom min bmi er 42. Synes det er knall bra med ekstra oppfølging, men koster det noe penger eller er det også inkludert? Anonymous poster hash: b8a00...6ff
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Koster ikke noe så lenge det ikke var en lege privat som sa dette Anonymous poster hash: 7744d...95b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 At man får ekstra oppfølging i forbindelse med risiko svangerskap koster ikke ekstra. Bare nyt de ekstra ultralydene du. Anonymous poster hash: 367ef...1ef
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Ok, takk for svar 🖒 Var damen som tok ultralyd som henviste meg videre og sa at dette skulle fastlegen min egentlig ha gjort i første trimester. HI Anonymous poster hash: b8a00...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå