Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Jeg er 11 dager etter eggløsningen og har egentlig i noen dager trodd at jeg var gravid. Jeg har ømme bryster, ble plutselig veldig sliten fra 5-6 dpo og så 7 dpo steg temperaturen til et nytt nivå (jeg temper) og holdt seg der i tre dager (holdt seg over 37 grader, og det har jeg bare opplevd når jeg har vært gravid eller syk). Igår sank plutselig temperaturen igjen til det vanlige nivået etter eggløsning, og jeg antok at jeg ikke hadde blitt gravid likevel, eller at egget bare hadde streifet bort i livmoren. Igår og idag har jeg også hatt menssmerter. I tillegg så jeg at utfloden idag tidlig ikke var helt blank, men svakt farget. Tenkte at nå kommer mensen. Jeg har også tatt graviditetstester i tre dager, som har vært negative. Tittet imidlertid på dagens test igjen nå, og der var det plutselig en svak strek. Vet at jeg har fått svak strek etter testens utløpstid et par ganger tidligere når jeg har vært gravid og jeg har aldri opplevd å få strek etter utløpstiden når jeg ikke har vært gravid. Hva tror dere? Gravid likevel? Anonymous poster hash: 934d8...c27
Pobie Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Tempen kan stige og deretter synke litt når man er gravid. Så lenge den er høyere enn den var før EL er det fremdeles håp. Jeg tempet og opplevde dette da jeg var gravid. Men hvis temper er samme som før EL er nok håpet ute.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 Tempen kan stige og deretter synke litt når man er gravid. Så lenge den er høyere enn den var før EL er det fremdeles håp. Jeg tempet og opplevde dette da jeg var gravid. Men hvis temper er samme som før EL er nok håpet ute. Så bra! Trodde håpet var ute da tempen sank igjen! :-) Nei, tempen er ikke på nivået fra før EL, den er på samme nivå som etter EL, men altså lavere enn de tre dagene da den var på et enda høyere nivå. Anonymous poster hash: 934d8...c27
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Flere? Anonymous poster hash: 934d8...c27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå