Gå til innhold

Er det noke SKAM nytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi forbi Even eller Isak sin bursdag no?

Skjedd noke?

Nye teorier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke skjedd noe. Evens bursdag var i går.

Jeg har hatt utallige teorier... nå er jeg helt tom..

Ser at flere legger ned SKAM kontoene sine på Instagram, og folk har vel generelt sett mistet gnisten. De spiller et farlig spill nå, hvis de ønsker å holde på den enorme interessen som sesong 3 skapte.

Jeg ser for meg at de forhandler rettigheter med musikkbransjen for å kunne åpne for internasjonalt publikum, og at det må være på plass før de slipper traileren. Da er det jo forståelig hvorfor det tar tid. Hvis det er en taktikk med å holde folk på pinebenken for å øe interessen ytterligere, så funket det til sånn ca. en måned siden.. når begynner folk å gå videre..

Anonymous poster hash: 0464f...daf
Skrevet

jeg har gitt opp, orker ikke og vente mer, det kommer når det kommer :) imorgen er det 2mnd siden :)

men leser flere steder at de mener det er Even pga at traileren ikke har kommet, flere mener at det er et sikker tegn,for J.A Ville stoppet det med og sendt traileren tidligere hvis det ikke var Even, vet ikke hva jeg skal tro lengrer. orker ikke og følge mer med, og derfor har jeg også på følelsen at trailer kommer hvert øyeblikk ,slikt at folk blir engasjert igjen

Skrevet

Burde ikke ha gått så lang tid , mistet interessen totalt

Anonymous poster hash: d547f...cde

Skrevet

Når er det meningen at den nye sesongen skal starte da?

Anonymous poster hash: e9a63...752

Skrevet

Når er det meningen at den nye sesongen skal starte da?

Anonymous poster hash: e9a63...752

ingen vet jo det,men det seneste de kan starte den er slutten av mars,begynnelsen av April, men tanke på skoleslutt og slik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...