Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Begynte som butikkleder for fire mnd. siden, men det viser seg at sjefen er en tyrann. Helt fryktelig! Skal nå på et intervju på en ny jobb. Hvordan forklarer jeg at jeg allerde vil slutte i joben jeg begyntefor fire mnd siden? Kan jo ikke si at sjefen er slem liksom. Takk Anonymous poster hash: fa26b...28c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 At det er dårlig arbeidsmiljø kanskje? Uten å utdype noe mer. Anonymous poster hash: cdc3b...0b4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Hvis den jobben du skal i intervju til er en bedre jobb eller bare ganske anderledes kan det begrunnes med at du har hatt veldig lyst til å jobbe hos dem/ lyst på arbeidsoppgavene e.l., og selv om det kom litt upraktisk mtp. at du har vært så kort tid på den andre jobben, så kunne du ikke la sjansen gå fra deg på denne nye jobben når den nå ble ledig. Og så lenge du ikke har vært veldig "ustabil" i tidligere jobber med hyppige skifter, så viser du til CV'en din og forteller ny arbeidsgiver at du tidligere har vært stabil og over tid i tidligere jobber. Har du ikke vært det utelater du bare dette (men kan hende du da får spørsmål om det). Anonymous poster hash: ce6d4...7ff
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Hvis den jobben du skal i intervju til er en bedre jobb eller bare ganske anderledes kan det begrunnes med at du har hatt veldig lyst til å jobbe hos dem/ lyst på arbeidsoppgavene e.l., og selv om det kom litt upraktisk mtp. at du har vært så kort tid på den andre jobben, så kunne du ikke la sjansen gå fra deg på denne nye jobben når den nå ble ledig. Og så lenge du ikke har vært veldig "ustabil" i tidligere jobber med hyppige skifter, så viser du til CV'en din og forteller ny arbeidsgiver at du tidligere har vært stabil og over tid i tidligere jobber. Har du ikke vært det utelater du bare dette (men kan hende du da får spørsmål om det). Anonymous poster hash: ce6d4...7ff Har heldigvis vært veldig stabil tidligere. Vil tro de kommer til å spør meg om det, ja. Anonymous poster hash: fa26b...28c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Har heldigvis vært veldig stabil tidligere. Vil tro de kommer til å spør meg om det, ja. Anonymous poster hash: fa26b...28c Da hadde jeg ikke vært bekymret, vis dem at du har vært stabil tidligere, da er det ikke noe problem. Anonymous poster hash: ce6d4...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå