Gå til innhold

Var jeg så slem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og har utrolig ømme bryster. Samboer kan ofte komme bak meg og klemme på de. Har gjort dette før jeg var gravid også, noe som var helt greit. I det siste har jeg sagt på en ordentlig måte at han må være litt mer forsiktig nå siden det er så ømt.

Nå klemte han til igjen og det gjorde utrolig vondt! Jeg sa au høyt i spontanreaksjon og han blir potte sur?? Jeg sa unnskyld og at det ikke var meningen å rope, men det var utrolig vondt. Han ble enda mer sur. Jeg sa det ville vært det samme om jeg kneet han i ballene ved et uhell. Han svarte bare at det ikke går an å ta i meg lenger. Jeg ble så lei meg, kan han ikke forstå at ting forandrer seg med min kropp nå, eller var jeg slem?

Anonymous poster hash: 16083...bf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha sånn gjorde jeg en gang nå med andre graviditet. Klaska til hele mannen men han tok d m et smil da😂😂

Jeg var veldig ømfintelig med førstemann og, likte ingen tafsing da heller.

Sett deg ned og si hvordan kroppen føles..

Anonymous poster hash: 8717f...e03

Skrevet

For en tufs. Han må ta hensyn og skjønne at når du har sagt ifra x antall ganger må han forstå at han får en sånn reaksjon. Jeg klappet til min mann i ren refleks da han gjorde det samme. Han ble ikke sur, bare ba om unnskyldning fordi han forsto at det var vondt!

Anonymous poster hash: 3483f...8ce

Skrevet

Er det en puppefiksert tenåring du er samboer med, eller en voksen mann? Herre fred, for en sippete fyr!

Anonymous poster hash: c112d...ef3

Skrevet

Spør ham rett ut - ønsker han å "ta i deg" selv om det gir deg store smerter?

I så fall, ta et ordentlig balletak på ham, ikke veldig hardt, bare nok til at du har tak, og så spør du ham om han ville like at du klemmer til.

Mannen din virker som en umoden neandertalermann. Han blir sur???

Fortell ham at det går helt fint an å ta i deg, men da må han ta hensyn til måten kroppen din forandrer seg nå som du er gravid. Fortell ham at du er gravid med hans barn, han burde vise seg omsorg, ikke bli sur fordi han ikke får lov å klemme brystene dine og påføre deg smerte. Du har tydeligvis likt at han tok deg på puppene tidligere, men han må tåle at det forandrer seg. Fortell ham at det at han nå ikke kan gjøre dette så betyr ikke det at du avviser ham (jeg tror det er der det ligger hos ham, og da er han en veldig umoden mann!).

Og om han viste bare en antydning til mer surmuling Jeg hadde fortalt ham klart at jeg forventer mer av mitt barns far enn at han oppfører seg som en umoden neandertaler - og hadde sagt at hvis han ikke greier å vise deg omsorg og droppe surleppa så er familievernkontoret neste.

Om noen er slem her så er det han som fortsetter å gjøre dette mot deg selv om han har fått vite at det påfører deg smerte. Om dette er hans normale reaksjonsmønster når han ikke får alt som han vil, da tror jeg fvk er lurt uansett, for da står du foran større problemer når barnet er født. Da er det bedre å luke ut slike ting før dere blir foreldre!

Anonymous poster hash: 4125e...869
Skrevet

Skjønner godt reaksjonen din. Husker jeg nærmest gikk rundt og bar på brystene mine når det stod på som verst i svangerskapene 😂

Anonymous poster hash: 1be28...fec

Skrevet

Jeg er gravid og har utrolig ømme bryster. Samboer kan ofte komme bak meg og klemme på de. Har gjort dette før jeg var gravid også, noe som var helt greit. I det siste har jeg sagt på en ordentlig måte at han må være litt mer forsiktig nå siden det er så ømt.

Nå klemte han til igjen og det gjorde utrolig vondt! Jeg sa au høyt i spontanreaksjon og han blir potte sur?? Jeg sa unnskyld og at det ikke var meningen å rope, men det var utrolig vondt. Han ble enda mer sur. Jeg sa det ville vært det samme om jeg kneet han i ballene ved et uhell. Han svarte bare at det ikke går an å ta i meg lenger. Jeg ble så lei meg, kan han ikke forstå at ting forandrer seg med min kropp nå, eller var jeg slem?

Du sa IKKE unnskyld for dette!!?!!

Her hadde han fått en springskalle altså! Og blitt tvunget til å be MEG om unnskyldning!

Anonymous poster hash: 131f9...439

Skrevet

Slem? Jeg hadde bedt han om til helvete å dra til seg fingrene. Du skulle ikke bedt om unnskyldning, han skulle gjort det. Du er ikke slem, han er en selvopptatt idiot

Anonymous poster hash: 7104c...a30

Skrevet

Hvorfor i all vedren sa du unskyld for at han gjorde deg vondt?

Har dere andre problemer i forholdet også?

Anonymous poster hash: 4b36c...0dd
Skrevet

Skjønner deg godt.

I mitt første svangerskap hadde jeg så vondt i puppene de første ukene at BH'en var vond. Å gi folk klem var vondt hvis de kom borti brystet mitt.

Han som burde si unnskyld.

Det er dritvondt å ha hormonpupper.

Anonymous poster hash: f71e8...253

Skrevet

Nei, men du er åpenbart ei dørmatte allerede, og mannen er en ufølsom og egoistisk dust. Høres ut som et flott utgangspunkt for å få barn!

Anonymous poster hash: c9bdb...514
Skrevet

Hvordan er dynamikken i forholdet deres ellers? I utgangspunktet er det vanlig at det er den som har vært ubetenksom eller hensynsløs som ber om unnskyldning. Om han pleier å snu sine tabber til å bli din skyld, har dere en ubalanse i forholdet som ikke er heldig, særlig nå som dere skal samarbeide om å ta dere av et barn.

Jeg ville vurdert samlivsterapi dersom dette reaksjonsmønsteret er en gjenganger.

Skrevet

Du har skutt gullfuglen. Hører ikke på deg, fortsetter å gjøre deg fysisk vondt også det beste - blir martyr når du sier i fra og skylder på deg. Ikke et bra karaktertrekk.

Så ja, du er dørmatte.

Anonymous poster hash: cbd06...53b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...