Gå til innhold

Tror du Ida vinner i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke det jeg!!!

Anonymous poster hash: 9c006...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig ikke det.

Anonymous poster hash: 6a151...f10

Skrevet

Tror det, men håper ikke. Snakk om å være høy på selv selv, og bare ha stått på kjøkkenet under oppholdet.

Anonymous poster hash: ba93f...c02

Skrevet

Hun er ekstremt høy på seg selv!!!!

Skrevet

Synes hun virker hyggelig. Hva med Lothe da? SSom ikke kan vaske klær eller lage mat?

Anonymous poster hash: f2b12...202

Skrevet

Hvorfor synes dere Ida virker høy på seg selv?

Anonymous poster hash: c5e2b...9c2

Skrevet

Farmen uten petter eller lothe hadde ikke vært verd å se på... ida har seilt i mellom grunnet godt arbeid på kjøkkenet. Syns hun blir i meste laget. Heiet på petter eller lothe. Trur ida vinner ..

Skrevet

Vet ikke. Men håper ikke det. HEIA LOTHE 💜

Anonymous poster hash: b0c61...635

Skrevet

Ida som vinner..

Petter dreit seg akkurat ut på direkten på nyhetene!

Anonymous poster hash: fdb72...469

Skrevet

Ida som vinner..

Petter dreit seg akkurat ut på direkten på nyhetene!

Anonymous poster hash: fdb72...469

Ja han dumma seg ut der 😓😓😓

Skrevet

Jeg håper inderlig at Lothe vinner :) Hadde heiet på Petter, men så røyk han ut.

Anonymous poster hash: 7d976...ab9

Skrevet

Lothe vant! Har sumo så har allerede sjekket hvem som vant

Anonymous poster hash: 2b43d...c84
Skrevet

Gutta heier alltid på gutta... og det gjør damene og.

Anonymous poster hash: 89798...5df

Skrevet

Hvordan er Ida høy på seg selv?

Hvorfor er det mer verdt å bygge mislykket røykhus, og stå i smia, enn å stå på kjøkkenet og stelle dyra?

Så drit lei av at "mannsoppgaver" alltid blir verdsatt høyest. Lothe gikk rundt og latet som han jobbet for å slippe inna "drittarbeidet".

Heier på Ida kjenner jeg.

Anonymous poster hash: 4b7df...315

Skrevet

Lothe kunne vasket klærne sine selv, og prøvd å gjort litt grunnarbeid han også. Ikke bare det som betaler seg best.

Anonymous poster hash: 4b7df...315

Skrevet

Ja han dumma seg ut der

Nei, han lurte dere trill rundt. Lothe vant. 

Anonymous poster hash: 66d84...e18

Skrevet

Ja som sagt så er det Lothepus som stakk av med seieren,har selv sett det på tv 2 sumo,

Skrevet

Ja som sagt så er det Lothepus som stakk av med seieren,har selv sett det på tv 2 sumo,

Hvorfor sånn voldsom trang til å spoile?

Anonymous poster hash: 3f89a...b2b

Skrevet

Hvis du er redd for spoilere, holder du deg unna nettet før du har sett finalen. Særlig tråder der det spekuleres i vinneren. 

Skrevet

Om du klarer å lese så ser du at det var ikke jeg som skrev det først.

Når anonym hadde skrevet hvem vinneren var så bekreftet jeg bare det hun skreiv om hvem som var vinnere.

Skrevet

Hvis du er redd for spoilere, holder du deg unna nettet før du har sett finalen. Særlig tråder der det spekuleres i vinneren. 

Jeg har ikke vært på her inne før nå, fordi jeg vet at folk synes det er så gøy å spoile for andre. Skjønner ikke at folk ikke kan la det være.

Skrevet

Om du klarer å lese så ser du at det var ikke jeg som skrev det først.

Når anonym hadde skrevet hvem vinneren var så bekreftet jeg bare det hun skreiv om hvem som var vinnere.

Og hva er poenget med å bekrefte det? Sånn at det ikke er noe tvil? Det var du som skrev det først i den andre tråden, for en glede...

Anonymous poster hash: cd1f2...940

Skrevet

Likte heller ikke Ida, hun var alt for kåt på å vinne. Dama fikk jo rykninger i trynet hver gang hun snakket om å vinne.

De andre hadde sikkert lyst til å vinne de også, men med hun virket helt obsessed

Anonymous poster hash: 6b8ab...5d8

Skrevet

Likte heller ikke Ida, hun var alt for kåt på å vinne. Dama fikk jo rykninger i trynet hver gang hun snakket om å vinne.

De andre hadde sikkert lyst til å vinne de også, men med hun virket helt obsessed

Anonymous poster hash: 6b8ab...5d8

Og du trooooor ikke det har noe med klippingen å gjøre? Synes folk er ufattelig teite som tror de kan si noe om hvordan et mennesker er etter å ha sett det i et realityshow. Produsentene vil ha "typer", og de klipper slik at det stemmer. Kan være de andre har snakket seg blå om å vinne, men du har aldri fått se det. Man er lite lur når man tror reality er virkeligheten!

Skrevet

Lurer på hvordan folk hadde reagert om en av jentene hadde oppført seg akkurat som Lothe... like selvsikre, "harry", hjelpesløse i alt som har med huslige sysler å gjøre og svære i kjeften.

Hadde nok blitt brent på bålet midt i første episode.

Anonymous poster hash: 89798...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...