Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Jeg er HELT blank! Hjelpes... Tusen takk for alle svar og tips til hva jeg kan finne på. Anonymous poster hash: 7ac97...0a8
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Prisklasse, interesser, hvor i landet bor dere? Kan jo foreslå alt fra nøkkelknippe til Rolex med den infoen Om han liker øl opplevde jeg ølsmaking som suksess her, ellers har jeg kjøpt skjorte, mansjettknapper, slipsnål, bok, tur osv osv til min mann tidligere Anonymous poster hash: b6d09...7d5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Min skal få ett hjemmelaget kort. På forsiden står; jeg vet du synes valentines er noe tull, men siden du er så god som gull, skal du likevel få deg ett skikkelig .. Par nye fjellstøvler, de står under senga, håper de passer. Tipper han blir glad, vi skal gå på Kebnekaise til sommeren. Anonymous poster hash: b296e...241
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Min skal få ett hjemmelaget kort. På forsiden står; jeg vet du synes valentines er noe tull, men siden du er så god som gull, skal du likevel få deg ett skikkelig .. Par nye fjellstøvler, de står under senga, håper de passer. Tipper han blir glad, vi skal gå på Kebnekaise til sommeren. Anonymous poster hash: b296e...241 Bedre kjent som "Kebenekulle" på svensk. Anonymous poster hash: a2605...7dd
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Bedre kjent som "Kebenekulle" på svensk. Anonymous poster hash: a2605...7dd Oi visste ikke at det het det på svensk Får legge noe artig «turutstyr» i påskeegget med ett nytt rim Anonymous poster hash: b296e...241
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Oi visste ikke at det het det på svensk Får legge noe artig «turutstyr» i påskeegget med ett nytt rim Anonymous poster hash: b296e...241 Bare sånn, hvis du ikke vet det, kulle er svensk for "knaus". Anonymous poster hash: a2605...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå