Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Tar i mot alle tips til å dempe søtsuget. Jeg ønsker å kvitte meg med de siste svangerskapskiloene. Jeg mangler 7-8 kilo, snart 7 måneder siden fødsel og har gått ned 25kg. Jeg spiser sunt og er flink til å spise riktige porsjoner/mengder. Jeg har hittil trent 3-4 ganger i uken, nå skal jeg ta meg sammen og begynne å trene hver dag siste tiden av permisjonen min. Men det jeg har slitt litt med hittil er søtsuget. Var veldig flink i en månedes tid over nyttår, men det slo tilbake nå for ett par uker tilbake. Så imorgen starter jeg på nytt igjen. Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 32c99...ac2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Jeg klarte det med å spise 1 mango hver kveld😊🖒 Anonymous poster hash: 76eb4...62c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Hver gang jeg føler søtsuget tar jeg et glass vann eller lager meg kaffe. Drikker dette sakte, kjenner på smaken og prøver å nyte. Ved å fokusere på drikken fortrenges søtsuget, jeg klarer ikke fokusere på begge deler samtidig 😛 ellers så er det greit å ha frukt i huset, Anonymous poster hash: d17aa...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå