Gå til innhold

Hva kan være årsak til kjemiske graviditeter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt tre SA/MA siden sommeren i fjor og etter utskrapning har jeg ikke blitt gravid igjen. Imidlertid har jeg to sykluser vært veldig overbevist om at jeg er gravid, fordi gravidtetssymptomene har meldt seg. (Pleier å merke at jeg er gravid rundt 7-9 dpo når jeg er det.) Det som har skjedd disse to gangene, er at jeg får graviditetssymptomer og blir ganske overbevist om at jeg er gravid, men så blir symptomene svakere igjen/forsvinner, mensen kommer og testene blir aldri positive selvfølgelig. Jeg kan jo ikke være hundre prosent sikker på at egget prøvde å feste seg/hcg begynte å utvikle seg, men når brystene blir ømme på den spesielle graviditetsmåten, man blir ekstremt trøtt og sliten osv. så tenker jeg at det nok var en kjemisk graviditet. Denne gangen fikk jeg til og med en ekstra morgentemperaturstigning i tre dager før den gikk tilbake til vanlig ikke-gravid etter-eggløsningsnivå (altså tempen steg som normalt etter eggløsning, så steg den til enda et høyere nivå på 7 dpo og holdt seg der i tre dager, før den 10 dpo sank til det normale ikke-gravid-nivået etter eggløsning.

Begynner å lure på om vi aldri skal få det til, og lurer på hva som kan være årsaken til tidlige aborter og kjemiske graviditeter. Noen her som vet?

Anonymous poster hash: 96abb...861
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med gynekolog

Masse lykke til 💙💟

Anonymous poster hash: 1c328...5b6

Skrevet

Jeg har forstått det som at det er egg som kroppen vår støter vekk istedenfor å la feste seg, og at det skjer med minst halvparten av alle befruktede egg. Det er naturens måte å rydde vekk fostre som ikke er liv laga....

Anonymous poster hash: 08d97...080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...