Gå til innhold

Gå fra mannen eller holde ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg går nå må vi leie. Vil ha dårlig råd. Og ha lite igjen etter salg.

Hvis jeg venter og får ordnet opp i det økonomiske kan vi etter salg sitte igjen med såpass at jeg får kommunalt lån og får kjøpt oss leilighet.

Er snakk om kanskje to år til.

Anonymous poster hash: e0d7f...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvor dårlig forholdet er.

Jeg vet ikke om jeg hadde orket to år i et dårlig forhold. Hva om boligmarkedet får et krakk om to år, da har du holdt ut for ingenting.

Anonymous poster hash: 0ff04...53e
Skrevet

Hvis jeg går nå må deler av overskuddet etter salg gå til forbruksgjeld.

Men om to år har vi nok betalt ned det meste om ikke alt.

Forholdet er så som så. Jeg stoler ikke på han og er deitt lei løgnene hans og det at han for andre gang har satt oss i økonomisk uføre.

Hi

Skrevet

Forholdet er så som så. Jeg stoler ikke på han og er deitt lei løgnene hans og det at han for andre gang har satt oss i økonomisk uføre.

Hi

Er du en av de med økonomisk utro mann?

Da ville jeg gått uansett!

Og hvis du skal vurdere å holde ut, så må han gå med på absolutt alle krav du stiller:

1. Han må gå i behandling og dere må gå i parterapi.

2. Han må svarteliste seg i alle kredittselskap og spillselskap og ødelegge kredittkort han har.

3. Du tar over full styring av økonomien, han kan ikke ha kredittkort, og han får kun et lite beløp i måneden i lommepenger av deg. Hele hans lønn går inn på deres felles konto, samme med din lønn, du styrer alt av økonomi.

4. Han må ta en ekstrajobb for å tjene raskere inn igjen pengene han har tatt opp i gjeld.

5. Dere må sammen gå til økonomisk rådgiver asap.

Nekter han ett av punktene - gå umiddelbart.

Anonymous poster hash: 0ff04...53e

Skrevet

Hi

Han har 2 ganger satt dere i økonomisk uføre, alikevel så tenker du det er lurt å bli hos han i 2 år til så dere kan betale det ned. Vel,det henger ikke på greip.

Anonymous poster hash: 25949...033

Skrevet

Han kommer garantert til å ta opp mer gjeld innen de to årene har gått kbøre deg. Gå nå og bli kvitt problemet en gang for alle!

Anonymous poster hash: 5d690...ece

Skrevet

SYns du skal stille de kravene anonym litt over her forslår

Anonymous poster hash: 576cf...d26

Skrevet

Jeg har gjort det og han har godtatt det. Jeg gar full kontroll.

Er ikke så mye det økonomiske som plager meg. Men det sinne og løgnene før han la alle kortene på bordet.

Jeg er såret. Og har nå mistet alle følelser jeg hadde for han.

Skrevet

Er dere gift? Står noe av gjelden i ditt navn? Hvis ikke er ikke du ansvarlig for hans gjeld. Det kan han slite med selv.

Anonymous poster hash: 6a9f4...64b

Skrevet

Han har 2 ganger satt dere i økonomisk uføre, alikevel så tenker du det er lurt å bli hos han i 2 år til så dere kan betale det ned. Vel,det henger ikke på greip.

Anonymous poster hash: 25949...033

😂👌🏼
Skrevet

Full kontroll kan du ikke ha. Han kan fint ta opp forbrukslån.

Kom deg vekk før gjelden blir større.

Anonymous poster hash: 6521f...882

Skrevet

Vi er gift. Og for å redde huset samlet jeg all gjelden i et forbrukslån som både jeg og han står på.

Dette kan vi klare og betale ned på to år ved å kutte ut dyr ferie osv.

Har også tatt ut barna fra sfo.

Skrevet

Vi er gift. Og for å redde huset samlet jeg all gjelden i et forbrukslån som både jeg og han står på.

Dette kan vi klare og betale ned på to år ved å kutte ut dyr ferie osv.

Har også tatt ut barna fra sfo.

Der var du utrolig dum.

Du skulle ikke tatt på deg hans gjeld, men heller solgt huset og tatt din del slik at han fikk bruke sin del på å betale ned sin gjeld.

jeg forstår virkelig ikke dere damer som spiller martyrer og setter dere i en så håpløs situasjon.

Anonymous poster hash: 20f6b...8d8

Skrevet

Hi

Så hvordan vet du om det er bedre om 2 år? Det kan jo være mange hundre tusen i ny gjeld hvis du bare venter.

Anonymous poster hash: 17c9e...b28

Skrevet

Der var du utrolig dum.

Du skulle ikke tatt på deg hans gjeld, men heller solgt huset og tatt din del slik at han fikk bruke sin del på å betale ned sin gjeld.

jeg forstår virkelig ikke dere damer som spiller martyrer og setter dere i en så håpløs situasjon.

Anonymous poster hash: 20f6b...8d8

Så enig. Dette er jo økonomisk selvmord.

Skrevet

Hvis han har gjort dette flere ganger så var det veldig dumt å sette ditt navn på gjelda også. Ville forsøkt å fått lånet over i hans navn og løpt.

Anonymous poster hash: a4b61...247

Skrevet

Jeg var gravid da jeg ordnet opp i dette. Og ønsket at vi skulle klare og komme oss igjennom dette.

Men nå som det har gått noen mnd har jeg fått kalde føtter.

Jeg er sint og såret. Og uansett hvor mye mannen prøver og gjøre ting bedre klarer jeg ikke legge det bak meg.

Skrevet

Jeg var gravid da jeg ordnet opp i dette. Og ønsket at vi skulle klare og komme oss igjennom dette.

Men nå som det har gått noen mnd har jeg fått kalde føtter.

Jeg er sint og såret. Og uansett hvor mye mannen prøver og gjøre ting bedre klarer jeg ikke legge det bak meg.

Nei, det er forståelig. Men det du må gjøre NÅ er å få mannen til å sette huset over på deg, da. Hvis du står som medeier i hans private gjeld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...