Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Har vært slik i nesten tre uker. Kvalm, uggen og skikkelig svimmel. Klarer ikke å trene i det hele tatt. Kaldsvetter og svetter om hverandre. Fått munnsår, som jeg aldri har hatt tidligere. Vil bare ligge. Skal prøve å få legetime i morgen. Men tenkte om noen av dere har tips. Anonymous poster hash: 20455...70f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Helt umulig å si, symptomene dine kan være tegn på hva som helst. Men det at du også får munnsår kan gi en mistanke om at immunforsvaret ditt sliter for tiden, noe som er naturlig når du har vært så dårlig form såpass lenge. Bestill legetime i morgen, og ikke vent for lenge før du går dit. Press litt på for en time ganske raskt. Anonymous poster hash: 0ed25...4a8
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Helt umulig å si, symptomene dine kan være tegn på hva som helst. Men det at du også får munnsår kan gi en mistanke om at immunforsvaret ditt sliter for tiden, noe som er naturlig når du har vært så dårlig form såpass lenge. Bestill legetime i morgen, og ikke vent for lenge før du går dit. Press litt på for en time ganske raskt. Anonymous poster hash: 0ed25...4a8 Ja, jeg skal få meg en hastetime i morgen. Takk. Anonymous poster hash: 20455...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå