Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Våkner opp, fått en snap, med gratulerer med farsdag. Så er begge barna blitt skikkelig forkjølet. Så da er det og ordne og styre for de. Og selv er jeg og forkjølet. I går skulle jeg bestille kake fra morgenlevering, så jeg i det minste skulle få kake på dagen. Men nei, de kunne ikke levere, de kunne først levere neste lørdag. Og hele boligen ser bomba ut, da jeg har ligget rett ut hele uka. Kjenner at jeg gjerne skulle vært mann i dag. Anonymous poster hash: ff275...a51
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 God bedring! Anonymous poster hash: f6ffd...e0b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 .... her har alle glemt at det er morsdag. Sønn og mann har dratt ut og jeg ligger alene på sofaen med forkjølelse. God morsdag. Glad i meg. Anonymous poster hash: 7f4f1...7d3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Tusen takk. Dere må ha en fin dag dere og. Jeg er enslig mor og da, uten familie, og en far som sjelden stiller opp. Så har det bare vært mye sykdom på meg siste året, ene barnet med spesielle behov. Og hadde håpet på en koselig dag, med kos og kake. Men barna kan selvfølgelig ikke noe for at de ble syke, eller at jeg har vært syk en uke. Anonymous poster hash: ff275...a51
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Her og. Ingen som husket det. Men det går bra, det er jo bare en kommers greie skapt av handelsstanden for å tjene penger. Anonymous poster hash: e9ba0...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå