Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Barnefaren sverger til Solhatt når en er forkjølet og anbefaler alltid det til meg. Jeg hostet helt forferdelig hele dagen og det ble mye verre om kvelden. Ble anbefalt solhatt så jeg valgte å prøve det. Endte opp med at jeg sluttet å hoste! Å det er kveld/natt hosten pleier å være verst. En annen gang hadde jeg så vondt i halsen at jeg måtte ta paracet før vært måltid for å klare å svelge maten. Jeg hadde det sånn i en uke å det ble vondere istedenfor bedre. Jeg var sikker på at det var halsbetennelse men ettersom dette var i julen så kom jeg meg ikke til lege. Nok en gang maser barnefaren om at jeg må prøve solhatt så det gjorde jeg. Allerede samme dag ble jeg så bra i halsen at jeg klarte å spise mat noen paracet,å de neste dagene var jeg ikke lenger plaget av vondt i halsen. Noen andre som har god erfaring med solhatt? Anonymous poster hash: 42c78...0b2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Opp Anonymous poster hash: 42c78...0b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå