Gå til innhold

Jeg er så teit.. Ang invitere til fest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen bestevenninner, eller jo, men de bor alt for langt borte til at de kan komme på fest. Har en del folk jeg liker å skravle med når jeg møter de, men vi planlegger jo aldri å gjøre noe sammen. Kan ikke kalle de venner tror jeg.

Nå vil samboer at vi skal feire dagen vår sammen. Han blir 40 og jeg 35 neste mnd. Han sier jeg må invitere folk. Altså... Hvem da? Kan godt tenkte meg å invitere ene bestevenninna mi, for hun har sagt hun vil være hos meg en helg, men da har jeg lyst til å bare være med henne.. Siden hun reiser så langt for å være med meg.

Jeg er rar, det vet jeg, men er jeg veldig teit? Burde jeg invitere alle disse bekjente? Folk jeg liker, men liksom ikke er med utenom om vi møtes tilfeldig på bygdefest eller noe? Det hadde jo vært moro å bli mer kjent, men alle er så forferdelig ulike... Alder fra 20 (samboer har noen fryktelig unge venner, jobber sammen..) til 45.

Jeg vil helst bare droppe det, men samboer syns jeg er så teit og sær. 😖

Anonymous poster hash: 04165...920

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp det. Finn på noe kjekt med venninne din en annen helg.

Anonymous poster hash: 69afe...693

Skrevet

Vær litt sporty da og inviter disse bekjente. Noe må man jo gjøre for å få venner og alt har en start. Ta sjansen, du trenger jo venner i nærområdet.

Skrevet

Inviter dei, eg bur i ei lita bygd og blir kjempeglad mår folk inviterer på fest, særleg viss det er bekjente eg likar å prate med òg som eg har lyst å bli betre kjend med😊

Skrevet

Er livredd for at ingen vil komme også.. At ingen dukke topp og jeg står der festklar... Æsj, dropper det..

Skrevet

Er livredd for at ingen vil komme også.. At ingen dukke topp og jeg står der festklar... Æsj, dropper det..

Inviter dem.

Du kan jo gjøre som det gjøres med barnebursdager, sette en frist hvor de må svare ja el nei.

Og håpe at de er oppegående nok til at de svarer.

Anonymous poster hash: 83b25...3e7

Skrevet

Jeg ville invitert bredt. Hvis ingen kommer, så har du i alle fall forsøkt. Og husk at det kan være gode grunner til at ingen kommer! Det er jo ganske kort varsel. Hvis du ikke inviterer noen, så kommer i alle fall ingen.

Anonymous poster hash: ae6c7...8d2
Skrevet

Det kommer jo noen, hvis han fyller 40 samtidig!

Anonymous poster hash: 30a8e...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...