Gå til innhold

Toro er fantstisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen hysteriske høns dere er. Posesaus fra Toro er kjempe godt og det er flere andre retter derfra og. Er ingen som tar skade av å spise halvfabrikat

Anonymous poster hash: 94328...603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok! Kos deg med e-stoffene dine du! Jeg synes hjemmelaget mat er fantastisk. Smaken er som baken!

Anonymous poster hash: 2a2d9...96c

Skrevet

Fantastisk er kanskje å ta i?

Skrevet

For noen hysteriske høns dere er. Posesaus fra Toro er kjempe godt og det er flere andre retter derfra og. Er ingen som tar skade av å spise halvfabrikat

Anonymous poster hash: 94328...603

Joda, enkelte kan ta skade av det. De med diabetes helt ute av kontroll og de med nyresvikt kan slite, men de fleste gjør ikke det.

Enkelte halvfabrikata er spisendes, brun saus er ikke en av dem - det er virkelig ikke godt.

Anonymous poster hash: 12148...682

Skrevet

Joda, enkelte kan ta skade av det. De med diabetes helt ute av kontroll og de med nyresvikt kan slite, men de fleste gjør ikke det.

Enkelte halvfabrikata er spisendes, brun saus er ikke en av dem - det er virkelig ikke godt.

Anonymous poster hash: 12148...682

Haha vi har fått det med oss nå! At du hater brun saus 😅

Anonymous poster hash: 4c986...05d

Skrevet

Toro er helt greit og godt å ty til på travle hverdager. Syns mye av det smaker ganske godt, til og med, selv om jeg bruker det mye mindre nå enn før.

Skrevet

Syns rødvinsausen fra Toro er god jeg :)

Brukee den ofte til biff med fløtegratinerte poteter.

Anonymous poster hash: 8b06a...22f

Skrevet

Det er ingen grunn til å hugge hodet av de som bruker Toro. Toro er blitt mye bedre, og har fjernet massevis av e-stoffer og salt fra posene sine. Det meste er frysetørret, og det er overhodet ikke usunt å spise. De bruker heller ikke palmeolje.

Anonymous poster hash: cf4cc...3b8

Skrevet

bruker sjelden toro eller noe annet

Skrevet

Ok! Kos deg med e-stoffene dine du! Jeg synes hjemmelaget mat er fantastisk. Smaken er som baken!

Anonymous poster hash: 2a2d9...96c

Og nøyaktig hva er galt med e-stoffer?

Anonymous poster hash: 03008...dd0

Skrevet

Posebrownies'en fra Toro er fantastisk... ❤ bruker mindre toro nå enn før (har lært meg å lage saus etc selv:p ) men syns generelt produktene smaker godt! Lasagnen fra toropakken er også langt bedre enn alle hjemmelagde lasagnene jeg har smakt.

Anonymous poster hash: c6815...17f

Skrevet

Synes ikke Toro er fantastisk men helt greit ☺ bruker mye Toro selv.

Sauser å sånt lager mannen min alltid fra bunnen av så det har jeg ikke smakt ☺

Får "kjeft" av mannen vis jeg kjøper ferdig kakemiks så i det siste har jeg også bakt fra bunnen av 😜

Anonymous poster hash: 4e96d...185

Skrevet

Jeg er ikke en hysterisk høne fordi jeg ikke liker Toro noe særlig. Hysterisk høne hadde jeg vært om jeg ikke lot tiåringen være alene hjemme mens jeg stakk på butikken, eller insisterte på at mannen måtte sitte bakovervendt i bilen. Jeg spiser Toro hvis det er det jeg blir servert, men foretrekker annen mat.

Anonymous poster hash: ade05...f11

Skrevet

Bruker også produkter fra Tori innimellom, både sauser, gryteretter og lasagne. Man tilsetter jo rent kjøtt og da kan det umulig være helt galt.

Skrevet

Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor man skal bruke toro eller andre slike merker.

Saus lager man like raskt (og bedre) selv.

Supper gjelder stort sett det samme for. Tar ikke stort mer tid å lage de enklere suppene selv enn posepakkene.

Jeg spiser også toro og lignende om jeg får det servert, men synes mye av det har en bismak eller pappsmak som ligger under den andre smaken. Men det er min smak, jeg ser ikke ned på andre som velger å bruke disse produktene. Jeg forstår bare ikke helt vitsen selv.

Det hender en sjelden gang jeg bruker ertesuppe, men det er stort sett det.

Anonymous poster hash: 1de4f...1a2
Skrevet

Jeg er glad i å lage mat, og lager den aller helst fra bunnen av. Men takk og pris for Toro og frossenpizza og andre ting som gjør livet lettere en travel hverdag nå og da.

Skrevet

Ha ha, jeg har blindtestet svigermor som er matlagingsdronninga sjelv, og brukt Toro innimellom når de har vært på besøk. Hun har ikke merket noe forskjell, noe var til og med "fantastisk", men noe annet, som var fra bunn, og ble veldig bra, fikk en kommentar på om det var fra pose. 😂😂

Tenker at det ikke er så farlig, bruker selv mindre og mindre Toro etter hvert som jeg blir mer trygg på kjøkkenet, har selv vokst opp med spaghetti Rimini på boks, og Toro supper, og synes mye av det er godt, selv i dag. Kan ikke folk gjøre det som passer dem selv da? Hvis det å lage saus er det som hindrer noen fra å servere en god søndagsmiddag med kjøtt og grønnsaker, så er det vel bedre at de pisker sammen en Toropose ?

Anonymous poster hash: 67ca4...456

Skrevet

Jeg dømmer ingen og det hender jeg bruker Toroprodukter selv - men kjempegodt er å ta i. Hvis du synes en torosaus uten noe ekstra i er kjempegod er du ikke akkurat opptatt av gode smaker..

Skrevet

Nå har vel Toro og Knorr mer enn bare sausene. De har et variert utvalg av diverse gryter, og de synes jeg er gode.

Hvorfor alt dette fokuset på hva andre gjør?

Og å kalle andre høns er bare dårlig folkeskikk. Det synes jeg er verre en posemat.

Skrevet

Toro bernaise og lyse muffins ❤ Ellers klarer jeg meg fint uten.

Anonymous poster hash: ef171...fcb

Skrevet

Merkelig at vi i 2017 har så mange mødre som SKAL lage alt fra bunnen av. Samtidig med at dette øker, så øker fedmen blandt barn. Virker som at de som er så opptatt av å lage alt fra bunnen av bruker så mye tid på det at de glemmer å aktivisere barna mens de står på kjøkkenet og kokkelerer de lekreste retter

Anonymous poster hash: bc720...c6b

Skrevet

Toro bernaise og lyse muffins ❤ Ellers klarer jeg meg fint uten.Anonymous poster hash: ef171...fcb

Jeg syns de muffinsene var utrolig kjedelihge,var jo ingen smak på!

Skrevet

Jeg syns de muffinsene var utrolig kjedelihge,var jo ingen smak på!

Smak kan man tilsette selv 😊 Med bær f eks. Lyse sjokoladehjerter på toppen eller kanel og sukker.

Anonymous poster hash: ef171...fcb

Skrevet

Merkelig at vi i 2017 har så mange mødre som SKAL lage alt fra bunnen av. Samtidig med at dette øker, så øker fedmen blandt barn. Virker som at de som er så opptatt av å lage alt fra bunnen av bruker så mye tid på det at de glemmer å aktivisere barna mens de står på kjøkkenet og kokkelerer de lekreste retter

Anonymous poster hash: bc720...c6b

Tror du det er mødrene som er opptatt av å lage sunn mat fra bunnen som har de overvektige barna? Det blir større og større forskjeller i det norske samfunnet, og ofte henger utdannelse, trening og matkunnskap og -ferdigheter sammen.

Anonymous poster hash: ade05...f11

Skrevet

En gang i blant er helt greit, men ikke for ofte.

Inneholder alt for mye salt og sukker

Anonymous poster hash: 5cf0d...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...