Gå til innhold

Shit! Spedbarnsbotulisme?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 11 måneder plukket nettopp opp et korn som storesøsteren hadde mistet fra yoghurten sin..og puttet selvsagt i munnen. Og det var honningrøstet!! Hva gjør jeg nå?! Fikk ut mesteparten fra munnen hennes tror jeg, men noe ble nok svelget :(

Anonymous poster hash: ec1d1...930

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min på 11 måneder plukket nettopp opp et korn som storesøsteren hadde mistet fra yoghurten sin..og puttet selvsagt i munnen. Og det var honningrøstet!! Hva gjør jeg nå?! Fikk ut mesteparten fra munnen hennes tror jeg, men noe ble nok svelget :(

Vær så snill a!!!!!!!

Anonymous poster hash: c7eeb...ab8

Skrevet

Det går nok helt fint.

Jeg brukte kniven jeg hadde smørt honning på min skive med til å dele lillesnuppas skive.

Om du er fryktelig stressa, ring giftsentralen, men det skal mye mer til enn som så

Anonymous poster hash: 44010...1ff
Skrevet

De fleste(eller alle?) bakterier dør under varmebehandling og siden dette var musli med honning som helt sikkert har vært stekt i ovn, så er det nok ikke farlig. Det er uansett bare 1 mnd til det er trygt å gi honning, og helsedirektoratet har helt sikkert en margin på aldersgrensen de setter for honning. Jeg tror du kan slappe helt av.

Skrevet

Det går nok heeeelt fint. Det er ikke alle som fr en reaksjon av å spise honnen, det er faktisk bare et fåtall! Dessuten fikk hun så vidt noe i munnen og hun er snart 12 mnd noe som tilsier at det er tilnermetlik trygt for henne å spise honning (slike grengser settes alltid mef god margin). Så slapp helt av! Hadde ikke vært bekymret en eneste plass 😊

Skrevet

Vær så snill a!!!!!!!

Anonymous poster hash: c7eeb...ab8

Du , det er faktisk lov tii å reagere her, vet du hva det er egentlig ?

Anonymous poster hash: 4b2ac...596

Skrevet

går nok helt sikkert greit

Skrevet

Hjelpes meg vel! :legrine: :legrine: :legrine:

Anonymous poster hash: 4680d...988
Skrevet

Tuller du? Jeg synes det skal være takhøyde for å være bekymret hønemor, altså, men dette er så far fetched at jeg regner med at du forsøker å trolle. Det burde du ikke gjøre, for det senker terskelen for andre her inne til å svare seriøst og ordentlig neste gang noen reelt er bekymret.

Anonymous poster hash: 69acf...1bd
Skrevet

Dette må jo være tull? Herregud 😂😂😂

Anonymous poster hash: 9c611...16b

Skrevet

Om du er oppriktig bekymret ringer du og spør på legevakten istedenfor å spørre oss

Skrevet

Om du er oppriktig bekymret ringer du og spør på legevakten istedenfor å spørre oss

Man bruker ikke tiden til viktig helsepersonell, for å spørre om noe så åndssvakt

Skrevet

Jeg tuller ikke nei. Hva er så rart med å være bekymret for dette? Barn under 1 år skal ikke ha honning, heller ikke i mat. De farlige sporene i honning ødelegges bare ved varmebehandling over 85 grader. Mitt barn under 1 år fikk i seg honning.

Takk til alle dere andre for beroligende ord og forklaringer.

HI

Skrevet

Er du vaniljeis og varm-dusj dama??

Anonymous poster hash: 0f004...ec5

Skrevet

Man bruker ikke tiden til viktig helsepersonell, for å spørre om noe så åndssvakt

I utgangspunktet enig, men vil påstå at det ikke er feil om helsevesenet får øynene opp for hi.

Skrevet

Jeg tuller ikke nei. Hva er så rart med å være bekymret for dette? Barn under 1 år skal ikke ha honning, heller ikke i mat. De farlige sporene i honning ødelegges bare ved varmebehandling over 85 grader. Mitt barn under 1 år fikk i seg honning.

Takk til alle dere andre for beroligende ord og forklaringer.

HI

Lykke til med de neste 30 årene.

Anonymous poster hash: da18c...d2b

Skrevet

Du , det er faktisk lov tii å reagere her, vet du hva det er egentlig ?

Anonymous poster hash: 4b2ac...596

Jeg vet hva det er: en bakterie som ikke lever på enkeltstående honningrøstede havregryn dyppet i yoghurt.

Du er en hysterisk skrulle.

Anonymous poster hash: 46366...424

Skrevet

Er du vaniljeis og varm-dusj dama??

Anonymous poster hash: 0f004...ec5

Barnet hennes fullammes nok fortsatt...

Anonymous poster hash: 46366...424

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...