Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Synes ikke sangen ble bra når det ble gjort på den måten, tøft at hun byr på seg selv og går som hun vil selv om drakta så spesiell ut på på en nybakt mammakropp. Men hvor liten er babyen? 3 uker liksom? Er den med henne inn selvfølgelig. For nybakt betyr ikke 5-6 mnd gammel baby vel? Forsåvidt litt magert utvalg av storheter denne sesongen vel? Anonymous poster hash: 5b714...99f
Optatium Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Fantastisk kul og fri dame som driter i hva sånne som du mener om både kroppen og prestasjonen hennes☺😁
vetra Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Oi. Vi trodde hun var høygravid. Ja ja. Uansett fantastisk at noen ikke er så selvhøytidelig.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Jeg er helt enig i hvor kul hun er, men nå har det seg sånn at når man er med på et tv program og byr på seg selv på alle måter i dette tilfellet sitter folk med en mening. Opptredene ble f eks bedømt i vg slik også kinofilmer blir ol. Det er mulig å mene at dama er kul, tøff og vakker men også mene sangen ikke var super og at påkledningen var too much. Er mulig mene alt dette. Mener du alt er positivt med folk du kjenner alltid ? At de er flinke i sitt fag, god mamma, vakker og god, snill, god smak ol. Her har jeg ikke nevnt kroppen men jeg vet jo det er det du sikter til. Jeg kan ikke skjønne noen damer vil kle seg sånn, selv ikke victoria secrets modeller. Men helt ærlig jo lenger vekk man beveger seg fra en slik kropp jo mindre pent blir det. Det er min mening. Hun er ei vakker dame og har født barn , hun ville rocket låten like mye om hun hadde på seg tøffe goth eller rocke klær ikke sølv drakt. Anonymous poster hash: 5b714...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå