Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Har en emmaljunga super viking, men vurderer en babyjogger city elite. Men barnet vårt er 1,5 år nå så det er kanskje bare bortkastet.. Men han sover jo i vogna enda, å så ser jeg for meg at den babyjogger blir nettere og lettere å bruke i sommer på ferie/stranda osv. Tipper jo han vil sove litt fortsatt på dagtid gjennom sommeren. Men vet jo ikke om det blir brukt mye vogn når våren dukker opp da.. Vi går mye turer. Derfor jeg har kikket på elite og ikke mini gt. Anonymous poster hash: b1ae5...3ac
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Synes ikke det er bortkastet, selvom barnet er 1,5 kan du ha god bruk for vogna i 1-2 år til, i hvertfall hvis du går mye. Hadde city elite til eldste og var veldig fornøyd. Veldig greit å bruke vogn i blant selvom barna blir større og kan gå selv. Jeg pleier å gå til og fra bhg og selvom barna ofte går selv så er vogna god å ha når de blir slitne eller vi har dårlig tid. Bruker vogna en del til yngste også, selvom er en veldig sprek og selvstendig 2,5 åring som kan gå langt. Men nå har vi eldre barn i huset og er ofte på lange turer og da er det fint at hun kan sitte på litt.
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Tar du godt vare på vogna så kan du dessuten få solgt den når dere ikke trenger sen lenger. Evt kan du kjøpe en pent brukt vogn.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Vi sluttet med vogn da eldste var 2 år. Hadde kun vogn til soving i bhg Anonymous poster hash: 72cad...3d3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Brukte vogna til han at var 3,5. Anonymous poster hash: a33f0...2fd
prekæs Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Går du mye, trenger du vogn en stund til. Syns ikke det er bortkastet.
Serepta Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 Du kan jo selge den du har, og kjøpe en pent brukt for pengene. Det hadde jeg lett gjort ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 Ja tenkte at jeg da må selge emmaljungaen. Men jeg er redd jeg vil angre for er så glad i den vogna. Men den babyjogger ser mye nettere og lettere ut. Noen som har hatt begge deler her? Evt. elite vs. mini gt? Så usikker! Har en emmaljunga scooter som sovevogn i bhg. og en sentertrille. Ser for meg at jeg kan selge den trillen også da for den city elite ser så enkel ut. Skal til Syden i sommer også så emmaljungaen blir tung å dra med seg. Takk for svarene! Anonymous poster hash: b1ae5...3ac
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #9 Skrevet 12. februar 2017 Ja tenkte at jeg da må selge emmaljungaen. Men jeg er redd jeg vil angre for er så glad i den vogna. Men den babyjogger ser mye nettere og lettere ut. Noen som har hatt begge deler her? Evt. elite vs. mini gt? Så usikker! Har en emmaljunga scooter som sovevogn i bhg. og en sentertrille. Ser for meg at jeg kan selge den trillen også da for den city elite ser så enkel ut. Skal til Syden i sommer også så emmaljungaen blir tung å dra med seg. Takk for svarene! Anonymous poster hash: b1ae5...3ac Jeg har en gutt på 2 år og vurderer akkurat det samme. Skal ha emmaljunga i bhg, kjøpe en city mini gt til å ha hjemme. Det var den de anbf. på babyshop Reis å prøv vognen Anonymous poster hash: c7d41...7c6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #10 Skrevet 12. februar 2017 Men du tenker det holder med mini gt? Er så redd den skal bli stiv å trille i forhold til elite som visstnok har mer demping. Er jo veldig bortskjemt med demping på emmaljunga 🙈 Men mulig jeg legger for mye vekt på den delen. Men synes stive vogner er grusomme. Ja skal dra å prøve. Hva synes du som har emmaljunga fra før? Takk for svar. Anonymous poster hash: b1ae5...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå